Showing posts with label Award. Show all posts
Showing posts with label Award. Show all posts

Sunday, May 24, 2009

Mari Layan Awards

Just nak tepek jer award yg dah di bg oleh blogger2 yer..
.
Ada antara award2 ni tag award tp ramai yg dah buat kan,.. so aku just letak utk paparan sahaja la yer...
.
1) From Zana
.
2) from Dee and Connie
.
3) From Rasp
.
4) From Jesnita
Ok... thanks u olsssss.... love u all soooo muchhh.. muah muah muahhhh...

Wednesday, March 25, 2009

Awardsssss

Punyerlah lama aku peram award2 yang korang bagi.. korang jangan kecik ati yer,.. kali ni aku keluarkan secara berjemaah la yer..
.
Jadi kat bawah ni beraturnya barisan awards yg aku terima dari Connie, Finee, Jesnita dan Suziey. Terima kasih yer korang sebab sudi bagi award kat aku.. biler dpt award mula la berangan nak bagi speech nie.. he he .. apa pon aku hargai korang semua bukan sahaja kepada pemberi award tapi semua readers LIFE WITH CAHAYA sebb sudi jengah blog aku, sudi baca citer2 aku yg tah hapa2 ni.. sudi bg komen2 yang membina,.. (yg meruntuh of coz la aku delete kan..) siap bagi award lagi,.. sudi share apa saja perkara yg boleh dijadikan panduan dan sbgnyer.. Aku sgt2 menghargainyer..
.
.
- yang atas ni daripada Finee -

.

- yang ni plak dari Suziey -
.
- ni dari Jesnita -

.
- yang ni dari Connie -
.
.
Seterusnya aku panjangkan awards ni kepada semua nama2 yang tertera pada link list aku ok... sila la ambik,.. sila, sila... ;)


Tuesday, February 24, 2009

Award Lagi.. :)




Rasa sunggoh berbangga aku dpt award2 dari Suziey.. tima kasih sangat2 yer.. kalo ada lagi bagi la lagi.. he he he (tak malu tol!..)
.
So award ni selanjutnya aku pass kepada sumer2 yg ada di list aku tu.. sila la ambik yer.. :)



Wednesday, February 11, 2009

Awwww,.. award lah!..

Award atas ni diterima dari Jesnita... owh tima kasih la dik,.. kalo tak blogging mana bisa dpt award gini kan,... he he he





Yang dua lg kat atas ni plak diterima dari Salina aka Mama Wafiy,.. Tima Kasih yer,..


Ok kalo ikut syarat kena bg kat 4 org kan,.. so aku bagi la kat 4 orang di bawah ni,..

1) Haja aka Nyonya Pie
2) Dee
3) Ida Shah
4) Aleeya

Senarai ni cuma buat syarat jer,.. sebenarnya utk sumer yang singgah blog aku ni,.. aku anugerahkan korang award2 ni ok,.. sila la ambik.. sila sila,..


Tuesday, January 13, 2009

Awards 2009

Hati ku sungguh gumbira bila dapat award dari blogger2 yang sunggoh baik hati dan pemurah serta peramah walaupon aku tak pernah jumpa dgn diorg kui kui kui..


Ok, 2 award di atas ni aku ambek kat blog Ayu .. so thank you ayu,.. me heart you ;)


Pastu yang ni plak dianugerahi oleh cik adik Nani yg sgt suka coklat.. thank you sangat2 adik,..
.
so kalo ikot kan syaratnya award ni kena tujukan balik kepada org yg bagi kan,. so akak bagi kat nani bukan satu tetapi 3 awards ni kat Nani ok,.. so Nani apa lagi ambek la dgn hati yg terbuka.. he he he
.
Seterusnya 9 org yang aku nak pass award ni ialah......
.
1) Nyonya Pie
.
2) Nellysuria
.
3) Dee
.
4) Crazy Beautiful 88
.
5) Miim
.
6) Jesnita
.
7) Ada Ayrissa
.
8) Mama Wafiy
.
9) Ita.Itu
.
Terimalah ye korang.. sayang korang sumer.. muah muah muah...

Friday, December 19, 2008

Award From Dee..


Thanx a million to Dee sebb bagi award ni.. ur blog also rocks and also one of my best blogging buddy.. walaupon pada usia pangkat kakak pada aku tapi disebabkan kekiutan dan jiwa yg sentiasa remaja rasa tak sesuai aku panggil kakak.. umur cuma angka kan Dee..


Hopefully this will never end..



So aku pass plak kat blogger yg rocks!!!!


- Haja


- Ita.itu


- Nellysuria
(u not only my best blogging buddy but
u r my truly best friend.. )


- Ayu


- Ada Ayrissa


- Aleeya


- Suw


- Imz


- mama wafiy
.
.
- jesnita

dan sumer la yg singgah.. u all memang rockkksssss...

Monday, November 24, 2008

Dapat Awardssss... mcm banyak sgt!.. he he


Yang ini award dari Haja Darlingz.. tq very much ye dik,..






Dua2 nie dari Kak Mieza,.. Tq very much jugak ye kak,..
.
Seterusnya award2 ni aku pass kat semua blogger yang ada list kat blog aku nie.. sila lah ambik,.. sila, sila,.. he he ..

Saturday, September 13, 2008

Awards From My Adik -- Haja

Waaahh.. betapa bangger nyer aku di berikan awards ni oleh biras ku Haja.. thanx sangat2..

untuk dua award nie ada syarat plak .. yang mana

These award is for those bloggers who are nice people;
good blog friends and those who inspire
good feelings and inspiration also for those who are a positive influence on our blogging world. Once you’ve been awarded please pass it on to others who you feel are deserving of these award.




pastu aku dapat gak award nie.. pon Haja yg bagi.. so.. aku bagi skali la ek award kat atas tu n award nie pada mereka2 yg disenaraikan di bawah.. Tahniah la korang..

.: Nelly Suria :.

.: Mama Wafiy:.

.: Ada Ayrissa:.

.: Ita.itu :.

.: Ayu :.

.: Mama Ranggie :.

.: Aleeya :.

.: Si Riben Metah :.

Thursday, September 4, 2008

Thank You, Thank You, Thank You

Dengan rasa bangganyer aku telah diberikan award nie oleh Ada Ayrissa ..
Thanx a million Ada.. and I also welcome u to my life..

Really really hope this will never end..

Sooo.. aku nak bagi gak award nie kat sumer kwn2 baru yg aku kenal kat sini..

Aleeya
Ita.Itu
Mama Aqilah
Mama Ranggie
Mama Wafiy
Mommy Lily
SiRibenMerah

Korang sumer spesel coz menceriakan hari2 ku.. Nice knowing u allsssss ..

Hopefully aku akan dapat lagi ramai kawan2 baru.. ; )