Thursday, December 17, 2009

Janji Ditunai

Sebenarnya aku dah lama sangat berjanji dengan 3 org blogger yg baik hati ni.. yg lain pon baik hati jugak (nanti ada plak yg kecik hati.. terus makan hati).. cuma yg sepeselnyer aku dapat gift dari diorg tanda persahabatan.. dan moga persahabatan ini kekal selamanya..


Yang atas ni dari Sis Zana dia bagi ni sempena percutian nyer ke Cameron Highland. Terkujat aku biler datang pos express berisi hadiah.. hati berbunga bungaan la.. apa lagi...



Pastu aku dapat bangunan paling tinggi di dunia.. sumbangan ikhlas dari Mummy Yaeesh mesti uols dah lupa yg uols bg gift ni kat iols kan.. sorry la lambat nau iols mempublishkannyer.. jgn mara aaaa..  hehehe..



Ha.. yg ni plak pemberian Ida Shah. Nampak tak apa yg dia bg??.. kalo x nampak alamtnyer.. heheh.. dia bg dress kembang yg diperagakan oleh model sambilan tu.. mahal ooo byr model ni.. tima kasih byk2 ida.. Naylie mmg sker melaram dgn dress ni.. pantang kering mesti nak pakai.. sabo je lah..

Tima kasih banyak2 buat korang sumer.. aku sgt2 menghargainyer.. jutaan terima kasih sekali lagi.. sayang korang sangat2.. muuaahhxxxx.. :)

Oh ya Salam Ma'al Hijrah buat semua. Semoga tahun baru ini menjadikan kita insan yang lebih matang, berjaya dan dirahmati oleh Nya..

6 comments:

mamaadam said...

naylie yang comel...rambut dah panjang

ikiqzana said...

ala.. khas kecik je gift tu.. sama2 la kita ye..

comel Naylie..

Khas Lysha said...

mamaadam:.. finee tu gambo dah lama.. huhu

ikiqzana:.. walaupon kecik besar maknanya.. thanx a million.. :)

imz said...

amboi..makin comel la anak dara khas nih...nk buat menantu..kecik lagi anak den...hehehe

Khas Lysha said...

imz:.. hehe.. nk book dulu pon boley.. ekekekek.. perasan mak nyer.. huhu

Ada Ayrissa said...

kak khas...
apa kabar?
hehehe..

jom joint contest di blog kiter..
hadiah best tau?
tq