Sunday, July 19, 2009

Buaian Alaf Baru... Jgn Tiru Aksi Ini..


Muka kena maintain mcm tak buat apa2 salah ok.. selagi tak runtuh langsir tu selagi tu la dia bergayut kat situ.. aih dah x larat nak marah.. anak tekak dah kecut.. huhu..

24 comments:

TE-ARE |DIAMOND|™ said...

hahaha... dulu masa te-are kecik pun suka gayut2 kat langsir... saje nak jimatkan duit parents x yah beli buaian... ekeke...

CINTAMANISZ Lite said...

Amboi hang Naylie..bukan main genius ye wat boyan baru lak.
Mana ler dia dpt idea cantum dua2 langsir tu jadi boyan lak ni? hmm..

IdaShah said...

langsir pun jadik
notty yer naylie

[-suziey-] said...

umangaih..branienye naylie..ee ngeri la plak:p

jesnita_ns said...

makin beso..lg mcm² perangai anak² ni kan..heheheh..sabo je lh..maknanya dia kreatif le tu..

mamaadam said...

Ya salam naylie sabo je.. sib baik naylie kalau adam dah lama runtuh huhu

MiszMama@Haslinda said...

alahaii..kreatif betul budak kicik ni..mane ntah dia carik idea tu.. take care dear.

ct rahani said...

kretip sungguh.. wat langsir tuh jdk buaian.. hehehe..

neezareef said...

langsir wat buai??????.pengsannn maknye

Dee said...

tu baru sorang khas..hehehe..kain pelikat my hubby pun leh jd buaian..kerjaan si mimi n fifi..

rasp said...

uish.... mmg sib baik tak runtuh langsir tu...tapi kids mmg very the kreatip gitu kan...

kayteeze said...

Ha ha ha.... Dulu masa anak2 kecik lagi, kak tie sangkut langsir tinggi2... kalau tak mereka bergayut macam anak tarzan...huhu... sabor je laa..

dakgilachoc said...

lorrr..langsir ke tu? ingatkan buaian..alolo naylie syg..bahaya tu comel oiii..hikhik...sian langsir tu tak lama la hayat dia..hehehehe....btw cam makin comel je naylie..rindu plak nk nengok dia gelek2 inul..hahaha...

alia said...

sungguh kretif tahap gaban....ha..a...

alia said...

sungguh kretif tahap gaban....ha..a...

imz said...

terrer nya dia ek...bijak2 bijak..!!!abisla langsir mama...kena tuko baru nt....hehehe

EIJAM'S FAMILY said...

huhuh mmg patut pun jgn tiru..hahaha

Cik Puan*PIE said...

ada can la mama naylie beli lgsir baru kan...huhu.

PuteriSatu said...

wekekekk..kelakar je...ada je idea dia kan...

miezaniera said...

Hai blogger2 semua,Jom tolong vote utk Qasrina ;D

just type

VOTE G02

di entry dibawah ini..

http://damiaqish.blogspot.com/2009/07/mari-mengundi.html

Aleeya said...

nelly da jadi anak dara la..ayunye dia..takpe nelly, nak raya dah mama ganti langsir baru nnt huhu

ikiqzana said...

biasa la tu bdk2.. anak2 zana pantang nmpak buai mcm gitu gak..

*ayu* said...

tapi comeyl la dia buat camtuh.. huuhhu..

napa lama sunyi nih?

kojah said...

hihihi