Sunday, September 14, 2008

Demam ker???

Baru2 ni Naylie kena demam.. masa anta kat nursery tu elok jer skali balik aku rasa badan dia panas giler..

So aku soh adik aku belikan cool fever tu n tampal kat dahi dia..

Agak dah malam tu demam dia dah reda la kan.. badan dah tak panas

Nak dijadikan citer.. esoknyer masa ni dia dah tak demam la kan.. pastu aku ada beli brooch.. kan kat dalam kotak brooch tu ada span kecik.

Dia soh aku basuh..

"Mama, acoh ni.." katanyer

"laa.. nak buat aper basuh span nie???" aku tyer dia.. dia sengeh jer..

malas nak bersoal jawab aku basuh je lah..

pastu dia ke ruang tamu depan aku dengar dia ckp kat babah dia..

"Babah.. eyie mam" (babah, naylie demam)
sambil span yg basah td dia lekat kat dahi dia..

la nie mesti kes semalam nie.. teringat la tu.. he he

5 comments:

haJa*darLingZ said...

kahkahkah...adoiii naylie..pagi2 ko dh buat makngah gelak guling2 la...sabo jele klau dihah pun gini nnt...huhuhu

Amiha Ayu said...

ya allah!!!! comey nya si naylie nih... mayb bcoz of the attention yang dia dpt masa dia demam tuh kot..

lelele.. nak manja2 xtra la tuh.. :)

Khas Lysha said...

haja dalingz:..he he.. gelak mak ngah jgn tak gelak.. si kecik dihah tue pon ada talent gak tue.. siap gelak tutup molot lagikk..

ayu:.. dia demam mcm tak demam la ayu.. lasak nyer sama jer.. mb la nak manjer2 xtra.. he he..

ita.itu said...

alahai sian ek kalo bdk dmm..kita x leh tido malam tau kalo drg demam kan

Khas Lysha said...

ita.itu:.. tu la kan.. sian sgt kalo diorg demam.. tp naylie nie demam ke tak lasak nyer sama jer..