Friday, September 12, 2008

Tag---> about me!

Ada Ayrissa telah ngetag I... check it out!! owwch!


Each blogger must post these rules first
* Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.
* Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules.
* At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
* Don’t forget to leave them a comment telling them they’ve been tagged, and to read your blog


8 random facts/habits about me :


1) Simple -- aku nie mmg simple la orgnyer. Tak kesah pasal aper pon sumer aku blasah jer. Tak memilih pon..


2) Suka membebel-- bukan suka actually.. tp terpaksa.. lagi2 dgn 2 org yg serumah dgn aku tuh.. saper lagi my lovess tue lah.. kalo pagi kompem radio aku start bbunyik.. yg 2 beranak ni lagi org nak cepat lagi dia berangan la.. termenung la..


3) Suka makan-- lagi2 kalo mak aku masak.. sedap sgt u allssss.


4) Suka donut-- aku bukan stakat suka makan jer donut nie.. buat pon aku suker cuma aku tak taulah ada ker org suker makan donut yg aku buat tuh! he he


5) Suka gigit-- he he.. aku kalo geram mmg aku akan gigit aper ajer yg berada di depan aku.. kalo masa tue ada bantal aku gigit bantal kalo ada tangan anak aku.. aku gigit tgn dia.. kalo ada bahu laki aku.. aku gigt gak.. jgn pelek yer kalo kat diorg byk bekas gigi.. itu bukan gigitan pontianak itu aku yg gigit he he he.. mak aku jer aku tak berani gigit.. dia slalu buat tindakan refleks silap aribulan diterajang nyer aku huhu.. jadi aku gigit jari je lah..


6) Tak boleh org mintak tolong-- bukan nak kata aku baik la tp aku jenis tak sampai hati.. kalo org mintak tolong kalo aku tak buat mcm bersalah sangat.. nnt mulalah aku pikir yg bukan2.. risau.. takut.. sumer ada..


7) Suka Tido-- mmglah best kalo dpt tido.. lagi2 kalo tempat tue sejuk.. tilam nyer empok.. suasananya sunyi.. kompem aku akan tido selena lenanya..


8)Peramah n pemarah-- hangin aku ni tak berapa betol sangat la.. kadang2 aku cepat nau nak melenting. Tapi kadang2 aku buat dek jer buat tak kesah.. pastu kalo org tak kenal aku mesti dia kata aku sombong, eksen, berlagak dan seangkatan dengannyer.. tapi biler dah kenal baru la tau aku nie jenis yg agak ramah tamah gitu.. he he ..


Jadik seterusnya aku pass plak kat korg2 yg disenaraikan utk buat tag nie wokeh!!!

1) Haja Darlingz

2) Ayu

3) Mommy Lily

4) Nelly Suria

5) Mama Aqilah

6) Aleeya

7) Mama Ranggie

8) Mama Wafiy

Nama2 nie aku main petik jer.. kalo ada yg dah menyettlekan tag nie buat aper lagi... buat dono jer lah yer.. he he...

10 comments:

Aleeya said...

He he rajinnye jwb tag di bulan posa neh...

tido mmg best..aku pon soka tido..

alamakkkkkkk nama aku pon ade ..he he, tapi tekcecuali la ehh sbb penah buat la 8 perkara neh he he

ita.itu said...

aku pun laki aku ckp suka membebel..eleh drg ni suka kata kita..drg tu elok sgt ke

Khas Lysha said...

aleeya:.. owh ok.. alasan yg kukuh boley di terima he he..

ita.itu:.. mmg la kan, kalo kita bebel diorg marah tp kalo ckp elok2 buat donno jer.. tu yg start radio bbunyik tu!

Ayu said...

uiks... kena tag rupanya..

baik bos! akan d cuba sedaya upaya dengan kadar segera! :)

Khas Lysha said...

ayu:.. ye bagus tue.. lagi segera lagi bagus.. he he

Mommy Lily said...

TQ tag kite nanti mami buat ye..

Aleeya said...
This comment has been removed by the author.
Khas Lysha said...

mommy lily:.. u r welcome.. buat jgn tak buat.. he he

haJa*darLingZ said...

gaso2 den dh penah buek tag ni..tp xpelah den buek lagi...mane tau about me tu dh brtukar jd gaban lak kan..hehee

Ada Ayrissa said...

tq sbb jwb tag dariku ituuu....
;-)