Sunday, September 28, 2008

Shopping....

Raya dah makin hampir.. mesti korang sumer dah settle bab nyopping nie kan.. ada jugak yg dah balik kampung untuk beraya.. aku masih ada tugas yg perlu di selesaikan.. bab nyopping nie pon ala kadar je.. ngikut kesempatan n kemampuan..
Jadi ni antara sedikit barang yg sempat dibeli..



- t'shirt, seluar n kasut naylie -

- baju kitorg yang sedondon (baju kurung aku n Naylie n t'shirt Bie -

- sedondon lagik.. baju kurung aku n naylie n baju melayu Bie.. Oren -


- 2 helai skirt, kain sulam from jakarta (lepas raya baru nk nempah.. dah tak sempat hu hu..) n blouse.. ni sumer aku yg punyer.. he he -


- Dress n sandal Naylie -



- kemeja, t'shirt n sampin Bie -

Walaupon tak selengkap mana tapi aku rasa dah boleh la untuk kitorg beraya.. sederhana jer.. yang penting kita gembira menyambutnya..

2 comments:

Amiha Ayu said...

ala sweet nya baju2 naylie tu...

huhuhu.. comey!

Khas Lysha said...

ayu:.. sweet ker?? tq la ayu..