Friday, June 6, 2008

About My Cahaya



Buat masa nie... inilah satu2 nyer cahaya mataku.. selepas penantian hampir 3 tahun akhirnya Naylie lahir menjadi pelengkap keluarga kami.. Sikit cerita pasal Naylie..
  • Lahir pada 3 May 2006 pukul 10.00 pagi (masuk lab. room 8.30 pagi sejam setengah pastu Naylie lahir)
  • Berat masa lahir 3 kg (tapi berat aku naik lebih 30 kg.. yg lain tue tak tau la aper dia..)
  • Nama penuh Cahaya Naylie Elyza (Cahaya - Mmg sepakat nak bagi satu nama dalam bahasa melayu Naylie - nama simple dalam bahasa arab yang bermaksud pencapaianku Elyza - nama pemberian datuk suamiku)
  • Masa prgnant 2 bulan aku accident dgn suami (jatuh motor) but Naylie still strong utk hidup..
  • Masa prgnant 6 bulan kena chicken pox (memang buruk giler la muka aku masa ni)
  • Suka sgt minum air kelapa masa prgnant.. sehari 2 bijik kelapa muda mesti beli..
Semoga sentiasa memberikan kami cahaya kebahagian salamanya... Amin..

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

2 comments:

DarLingsz said...

what???eksiden???sgt kuat okehh..klau den dh lembik la tuhh...xkose tau den ni

Khas Lysha said...

tue yg berparut kat tgn tue.... memula seram gak... takut takder harapan jer.. yelah dah lamer menunggu... tapi Alhamdulillah... syukur sgt!!