Tuesday, June 17, 2008

Beskal Baru...




Hari ahad ari tue.. kitorg g belikan Naylie beskal.. selalu kalau kat rumah mak dia asyik bawak basikal besar anak2 buah aku.. kesian plak aku tengok.. agaknyer dia dah boring dgn tricycle biru dia.. motor lak dia tak berapa pandai lagi nak bawak.. kalau ke depan ke depan jelah.. tak kisah la langgar kerusi ke, meja ke, dinding ker...
So.. aku pakat dgn Bie belikan jugak basikal tuk dia.. Masa kat kedai basikal tue Naylie dah tak tentu arah dah.. Semua basikal yg uncle cina tue kuar kan sumer dia test.. ala ala test drive gitew.. last2 babah dia pilih yg pink nie.. sebab dia besar sket n boleh pakai lama sket la..
Sampai kat umah lepas Naylie dah bawak dgn mcm2 style, dah agak2 letih,.. Bie pon bogelkan basikal tue (plastiknyer) untuk di servis (he he basuh le tue..)

-aktiviti menyental bakteria di basikal pink-


- Tada!!! dah berkilat dah basikal Naylie-

Naylie,.. Mama dan Babah harap Naylie jagalah apa saja bentuk harta pemberian kami sebaik2nyer.. Selain bagi kasih sayang, makan, pakai, tempat tinggal, pendidikan dan sdikit barang kami tak tahu cara apa lagi untuk tunjuk kat Naylie betapa kami sangat sayangkan kamu.. Semoga jadi anak yang mendapat Rahmat.. we love u so.. much!!!!

5 comments:

mamawafiy said...

tu la....sbgai mama dan papa kita mesti nakkan yg terbaik utk anak kita kan..harap2 anak2 kita tahu menilai kasih sayang kita kan....

mama ranggie said...

semoga die akan jd anak yg baik ye!

Khas Lysha said...

mamawafiy.. yela kita ni usaha jer kan.. masa kecik boleh la kita didik, dah besar esok dia dah kenal dunia tak taula mcm mana kan..

mama ranggie.. Amin.. harapan kiter mcm tue lah..

haJa*darLingZ said...

yehhhhhhhhhhhhhhhh....i likeeeeeeeee pink...beskel situ sana sini..neno neno...leh merempit ngn dihah ye...

Khas Lysha said...

haja darlingz... he he nanti me neno neno la diorg tue.. di tambah lak dgn hero sorg kat sg raya tue.. gamat!!