Tuesday, June 17, 2008

Happy Father's Day

-Apa pendapat korg dgn kek aku nie??? aku tanyer mak aku, mak aku kata.. dia tak nak makan sebab comot.. : ( sedeh.. tapi esoknyer aku bwk yg separuh bagi kat dia.. dia bedal gak...-



HAPPY FATHER'S DAY AYAH, ABAH AND BABAH...

Father's Day lepas aku celebrate utk Bie sehari awal.. mula2 ingat nak celebrate pukul 12 am tapi sebab Bie kena g keje so aku buat dalam pukul 9 malam ari sabtu tue.. Planning awal aku nak beli jer kek tapi.. aku baru teringat aku ada terbeli tepung kek segera so.. aku rasa nak menjimatkan kos aku buat sendiri jer la..

Macam biasa bila hari sabtu Bie keje half day.. bila dia balik tengahari, aku pulak kuar g umah mak.. dia tinggal kat umah jaga Naylie.. Kat umah mak la aku mulakan projek membuat kek..
Bila dah siap aku pun mendecorate ikut kreativiti yang tak berapa nak kreatif nie.. TADA... dah siap kek aku..

Malam tue dalam pukul 8 lebih aku balik ke rumah.. singgah beli satay jap kat kedai dulu.. sampai2 kat rumah aku bagi satay kat Bie aku kata kat dia "mak tak masak.. ari ni kita makan satay jer la yer.. awak letak satay ni kat dalam pinggan.. " So.. dia pun gi dapur aku dgn pantas nyer kuarkan kek tadi dan letak atas meja.. bila dia siap nak hidang satay kat meja dia nampak kek tue.. aku terus wish HAPPY FATHER'S DAY BABAH.. sambil Naylie nyanyi lagu Happy Birthday.. (ala.. salah lagu la Naylie...) Bie dgn senyum tersipu2 pun kata thanx and give us hug and kiss....

Kitorang tak dapat nak celebrate dgn tenang sgt la.. coz Bie kena siap2 nak g keje plak.. Pagi tue dia balik pukul 4 pagi.. Sebelum dia tidur aku wish happy fathers day sekali lagi dgn ucapan tambahan.. SEMOGA MENJADI SEORANG AYAH YANG BERTANGGUNGJAWAB, PENYAYANG DAN PENYABAR... dengan mata yg dah tutup dia cuma gerak kan mulut kata thank you.. pastu zzzzzzzzzzzzzzz..

Naylie plak.. setiap kali bukak peti ais nampak kek tue mesti nyanyi happy birthday..



-nyum nyum... mari makan....-

- We are Family -




Hmm... semoga kiter akan sentiasa bahagia..


Emo Comments For Hi5

More Cute Comments here...

6 comments:

Anonymous said...

alahai comelnya muka naylie masa makan tuh....mcm nak cubit2 sayang je pipi dia...
btw...tahniah di atas kejayaan membuat kek father's day tu...saya beli jer..tak pandai nak buat la khas...
semoga bahagia sentiasa dan dapat keredhaan Allah selamanya

Khas Lysha said...

tq mamawafiy... ala.. tue kek segera boleh ler jadi.. kalau nak buat from the start tak tau la aper jadinyer... kalau nak cubit geram pon tak per.. tak marahnyer..
Amin... semoga mam n family pon bahagia selamanyer..

Anonymous said...

bestkan ada anak pompuan..bleh pakai baju glamer2..kalau baby boy..asik2 seluar je..but anyway..saya bersyukur dpt jgk anak...

Khas Lysha said...

alhamdulillah.. best tue mmg best tapi tak kisah la kan boy ke girl asalkan sihat dan cukup sifat nyer.. dapat baby boy cute mcm wafiy pon best giler aper.. bulat jer muka dia.. kalau nak baby girl plak kena kerja keras la pasnie.. he he..

haJa*darLingZ said...

alahaiii...sayu nye diriku...org xde cleberate pun father day tuk pie n abah..sob2...psl ingt nk banjer bile dpt ongkos nnt..skang pitih xde...ape pun...kak as mng mavelos la...buat kek sndirikkkk lg...i likeeee

Khas Lysha said...

haja darlingz .. kek segera jer.. nasib jadi la jugak.. tapi cantek tue tak der la.. ala kadar jer.. hu hu.. tak per.. nanti dah dapat duit banjer makan puas2 lagi best tau.. :D