Wednesday, August 13, 2008

Kena Tag Yang Berbunyik...



ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN
It has been done according to the following rules:

1. The winner may put the logo on her blog.
2. Put a link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put links to the blogs.
5. Leave a message for your nominees

Sunggoh tak disangka telah di tag oleh Haja Darlingz.. terharu sangat (suara ala2 sebak.. terharu katanyer..) dapat award nie..

First of all (kalo speech mesti nak start dgn baser omputeh kan..) a million thanx pada penganugerah award nie.. Sebnrnyer baru jer menjebakkan diri dlm arena blog memblog nie.. Sgt syok and addicted.. kalo sehr tak blogging mcm tak makan nasik.. dpt gak kwn baru.. suker merayap kat blog org..

So kpd sumer aku sponsor pengemudian sambil menjelajah seluruh laut china selatan dan aku akan soh kapten bagi cruise nnt masuk skali lautan pacific.. hingga ke artic.. kalo cruise tue tak berjalan maknernyer kita dh langgar iceberg.. Malamnyer korang akan disajikan hidangan dari iron chef dari korea (mknn nyer kompem halal) sambil mendapat hiburan lawak jenaka dari RL Nabil berduet dgn Eddy Murphy dan turut dihiburkan dengan nyanyian Celine Dion yang hanya akan menyanyi dalam bahasa melayu sahaja (orang putih ke orang kuning ke orang hijau ke.. kitakan org Malaysia).. oppss sblm aku lupa pelayaran yang aku sponsor nie selama 5 hari 4 malam kalo cukup bekalan kalo bekalan tak cukup maknernyer pelayaran yang pergi tak kembali lah..

(extreme kan aku punyer berangan..)

Akhir kata untuk sama2 menikmati award ni.. aku anugerahkan pada....

1) Farra
2) Mama Wafiy
3) Mama Aqilah
4) Mama Ranggie
5) Iwan Putra (saje nak soh ko update blog ko tue)

dgn ucapan.. syok ooo berangan, and aku tau korg lagi kreatif bab2 berangan nie kan..

6 comments:

ita.itu said...

mmg syok ek berangan nih....kih.kih,kih

Khas Lysha said...

ita.itu... mmg sgt syokkk.. he he

haJa*darLingZ said...

yipiee....syok kan dpt brangan...alah jd org kaya gitu...muahaha

Khas Lysha said...

haja darlingz... syok ooo.. tak dapat betol2 dapat berangan pon jadilah.. :D

mamawafiy said...

adoihhh bestnya karangan anda....tag ni saya jwb ptg skit yea.......nak fikir kaw kaw....hahahaa

Khas Lysha said...

mamawafiy... fikir jgn tak fikir...