Friday, August 8, 2008

Naylie, Naylie..

Budak kecik nie kalau pepagi memang tak menentu tau hangin dia.. kalo time ok tue.. pukul 4 pagi dah menyanyi.. kalo mood tak ok jenuh mengejutkan tak nak gak bangun..

Masa ni hangin dia tak ok.. tak nak pegi sekolah (nursery).. Puas pujuk.. buat2 tido lah.. pejam mata lah.. buat2 tak dgr la bila aku kejut..

Bila dia terasa ada flash baru nak mengintai.. n aku umpan dia makan vitamin.. dia cukup suker mkn vitamin ni.. mcm mkn gula2 ajer dibuatnyer.. terus aku suruh dia masuk bilik air.. mandi.. melaju jer peginyer..

Boleh pon.. sajer je pepagi nak tunjuk perangai..

- jgn nak tipu mama yer.. mama tau, Naylie dah bangun.. -

- ha.. ngintai yer.... -

11 comments:

ita.itu said...

budak kalo bad mood sakit hati kan

mamaranggie said...

budak2 mcm tu lah kan!kena banyak sabar!

Khas Lysha said...

ita.itu.. memang sakit hati la kak.. ni baru sorg.. camana la kalo yg ramai tue yer..

mamaranggie.. betul2 menguji kesabaran la kan..

Mommy Lily said...

haha comel la naylie buat2 tido

Khas Lysha said...

mommy lily.. comel tu comel la jugak.. tp nyakitkn hati..

haJa*darLingZ said...

hehehe...adoi naylie gapo main cak2 ngn mama tu...xpe naylie, buat slalu ye..mak ngah suka..hehe

Khas Lysha said...

haja darlingz.. budak berangin mmg la mcm tu.. kalau nak tgk mama dia plak berangin buat la slalu yer...

mamawafiy said...

sama la mcm wafiy..kalau angin ok pkl 6 dh bgn tgk CEria.kalau malas sampai 7.30 pun tak bgn lagi....

Khas Lysha said...

mamawafiy.. budak2 mcm tu la kan.. ada je pe'el nyer.. nnt dah besar lain plak pe'el nyer.. layan kan jer la

mamawafiy said...

tu la tapi bila pk2 balik bukan semua ibu dpt pengalaman mcm ni..jadi layankan jer la..nanti depa dah besar tak dpt lagi suasana mcm ni...kannn

Khas Lysha said...

mamawafiy.. yg penting layan...