Tuesday, August 5, 2008

Naylie n Elmo


Anak dara sorang nie kalau di biarkan macam2 bende dibuatnyer.. Tengah aku membizikan diri melipat kain baju rupa2 nya Naylie pon busy gaks.. busy tidokan patung Elmo dia.. bukan main kuat lagi dia menepuk Elmo.. aku ingat kalo baby dah gugur jantung di buatnyer..
-
Nampak gaya memang belom boleh berAdik la ye Naylie.. kang penoh kat badan adik dia kesan tapak tangan kena tepok.. hu hu (alasan jer...)


6 comments:

ita.itu said...

hehe..sayang dia ek..aah cpt la..dah beso la dia tuh

haJa*darLingZ said...

mari2 kite menambah ahli keluarga..huhuhu..antara kite b3 ni ntah sape tmbah lg sorang kan...aisehhhh....

Khas Lysha said...

ita.itu.. beso mmg dah beso lom ada rezeki lagi la he he..

Khas Lysha said...

haja darlingz.. oo nak menambah ker?? aiseh lom ada rezeki nie.. saper agaknyer yg akan beradik dulu??? iman kah?? naylie kah?? dihah kah??? kita tggu dan lihat yer... hu hu

mamawafiy said...

comel je tgk naylie tepuk elmo tu....

Khas Lysha said...

mamawafiy.. comel ker?? he he.. tq tq..