Saturday, August 23, 2008

Special Day

Rasa yang amat syukur ke hadrat Illahi kerana masih diberi usia pada hari ini kerana hari ini pada tahun 2003 aku telah diijab kabulkan. Maka dengan itu, tahun ini adalah anniversary aku yang ke 5.. Rasa mcm sekejap jer masa belalu dah 5 tahun Bie jd my soulmate..

Aku doakan hubungan ini kekal hingga akhir usia.. Banyak perkara yang telah kami lalui bersama. Suka, duka, tangis, tawa... dan aku takkan sia2kan sumernyer.. Selepas mengharungi pelbagai rintangan ini membuatkan aku ingin terus dan terus melalui kehidupan ini bersamanya.. Hope u always be by my side.. I love u so much and really can't stop loving u..

Happy 5th Anniversary Bie.. May Allah Bless Us..


Hari ni jg bday my best friend Farra.. dah lama kitorg tak jumper.. and sadly jgk aku tak dapat nak celebrate bday dia..

Farra aku betul2 rindu zaman kita dulu2.. I know that i'm not a gud friend but having you as my friend is the best thing I ever had.. Happy Birthday my dear fren..

- Aku n Farra masa dulu2.. yg penting masa ni slim okey,,, -


11 comments:

ita.itu said...

insyallah kekal hingga akhir hayat..amin

nellysuria said...

Hi Fren...
Happy 5th anniversary...pejam celik dah pon 5 thn ko jadi isteri org..n IBU pon jugak ;)..aku ttp akan mendoakan yang terbaik utk ko and family....

Akujuga happy sbb ader kwan mcm ko...even kiter jrg jmpa...tp dlm hati ni ko ttp kawan aku..sampai bila2..thanks for the wishes fren..i love u !!

Khas Lysha said...

ita.itu.. amin.. tqvm.. muuaaxx

nellysuria.. kejap je masa berlalu kan.. time kasih sbb doakn yg baik2 utk aku.. aku pon doakn yg terbaik utk ko gak.. i love u tooooo...

haJa*darLingZ said...

wahhh...anniversary ke...aisehh, kena banjer ni..huhuhu. happy anniversary okeh..smga kekal hgga akhir hayat...leh tmbh ahli bru dh ni..dh 5 thn pun kan..kejap je masa 2 brlalu...

Khas Lysha said...

haja darlingz.. nak banjer ke?? yey!! (he he tak malu.. )
tq 4 the wish.. mmg terasa kejap sgt masa berlalu dalam pada gaduh, baik, gaduh, baik.. dah 5 tahun.. he he

Anonymous said...

tahniah..sbb berjaya mengharungi tempoh 5 thn dgn baik....biasa la adat berumahtangga sikit banyak ada tergigit lidah kan....semoga kekal selamanya..

Ada Dalina said...

congratulation..
semoga kekal bhagie selamanya..

fazlin said...

HPY 5th ANNIVERSARY...my fren Khas...

Semoga berbahgia dsmping Hubby and
ur little pumpkin.-nayli...

Kejap je yea msa berlalu..tup2 nnt dh ber-4..tup2 ber-5...n seterusnye...cukupkan koata yea..hehehe..

Khas Lysha said...

mamawafiy.. time kasih mama, nak kata baik sgt tue tak la.. ada gak cacat celanya kan, ye lah nama pon manusia.. amin.. moga mama n zul pon kekal selamanya

ada ayrissa.. tq ada.. akk pon harap mcm tu jugk.. utk ada juga yer..

fazlin.. tq dear.. miss u alot lah!
Amin.. aku pon harap mcm tu jgk.. moga ko pon sentiasa happy dgn hero hero hero ko tue
mmg cepat masa berlalu kan.. aku ingat lagi masa kita sama2 pakai uniform sekolah lepak kat kfc.. he he soo.. nostalgic..
Nak ber4 tu blm lagi la.. tggu anak buah ko tu dulu .. ;)

Qaseh Bidadari said...

khas,hepi anibersari ya..semoga akan kekal hingga hujung nyawa...biasalah tu adat berumahtangga kan...

Khas Lysha said...

mama ranggie.. tq mama.. ha'ah biasala kan mama.. dah namanyer lumrah brumah tangga..