Monday, August 4, 2008

Bengang

Aku nie bukan lah tak suka kucing.. tapi sangat bengang biler orang yang bela kucing tapi tak reti nak menjaga binatang peliharaan sampaikan kucing peliharaan diorg dgn suka hati membuang najis di rumah orang... ingat rumah aku jamban??!!!!!

Kalau sekali tak per.. nie dah beratus kali.. bukan tak bagitu dah berbuih mulut bagitau tapi mcm tak reti bahasa jer tuan kucing ni.. memang sangat2 bengang.. berbakul la sumpah seranah Bie kat tuan kucing.. belum masuk sumpah seranah aku lagi.. Kalau aku paham bahasa Naylie mesti dia pon menyumpah gak.. Mana nak tahan org pagi hirup udara segar nie tak pagi2 dah bau najis kucing... tak boleh tahan...
Dapat jer tangkap kucing yg membuat durjana nie kompem aku campak jejauh.. biar la tuan kucing yg tak reti bahasa ni mencarik sampai kepala dia yang botak tu tumbuh rambut!! rasakan..

- Dah alang2 basuh najis.. basuh la sekali rumah tue ye... (membasuh dgn muka yg bengang) -

- Kat kawasan nie la kucing durjana tue suka melepas .. sangat kurang asam -


8 comments:

mamawafiy said...

alahai geramnye dgr citer awak ni khas..rumah yg dijaga tetiba je bau busuk najis kucing..sapa tak bengang kan...nak salah kan kucing 100% mana bleh..sbb kucing takde akal..yg patut kena marah tu..tuannya yg botak tu (eh ye ke...)

ita.itu said...

aku pun mmg geram yg tuan kucing x reti bahasa ni kan..konon nak beli..tp kucing nye duk pi umah org

haJa*darLingZ said...

adoiiyaiii...klau org dh lama seligi pale kucing tu dpn tn dia...biau digasekan...zolim nye aku...tp xpe jnji tn dia paham

Mommy Lily said...

tensennyee kalau la gitu...knp la org tk reti bahasa kann sakit ati je ..kan dah kena ngumpat tutt

Khas Lysha said...

mamawafiy.. memang bengang sangat!!! kdg2 rasa nak campak balik jer najis kucing tu kat umah tuan dia.. memang botak pon kepala tuan dia.. rambut pon tak nak tumbuh tak thn dgn bau najis hagham...

Khas Lysha said...

ita.itu.. mmg x reti bahasa.. dah puas cakap tp cam tu gak.. kucing nyer pon pandai gak time nak mkn kat umah tuan dia time membuang g umah orang.. sgt sakit hati!

Khas Lysha said...

haja darlingz.. bukan seligi lagi ari tue seli siap lumur kucing tue ngan najis dia.. pastue kucing tue balik kat umah tuan dia.. pon tak gheti bahasa gak.. esoknyer melabor kat umah org lagi.... hmmm

Khas Lysha said...

mommy lily.. dah mmg hari2 habuannya sumpah seranah.. pagi2 dah buat dosa.. nk buat camana kan dah org tak reti bahasa..