Sunday, July 27, 2008

Naylie!!! Tiidaakkkkkssss!!!

Aku heran hari tue.. tgh aku mengemas kat dapor aku rasa sunyi jer.. mana pegi anak dara aku nie?? tido ker?? senyap jer.. hmm.. tak pelah mungkin leka tgk kartun kot.. Aku teruskan keja2 aku.. Biasanya dia akan jengah aku kat dapor kalau dia tak tido.. agaknyer tido kot.. aku pon g la nak ngintai kesian plak rasanyer.. Skali bila aku masuk bilik... Tiidaaaakkk.... Abislah lipstik mama!!!
Dgn handbag sangkut kat bahu dgn lipstik satu muka.. bukan setakat muka sampai ke gigi lipstiknyer.. Hadoi la.. mcm gini la rupenya kalau ada anak gadis agaknyer.. Bila terkenang sorg2 kelakar pon ada.. tapi bila mengenangkan lipstik aku yg byk terkorban sedeh sekali u....






9 comments:

haJa*darLingZ said...

adoiiiiyaii...dh pndai melaram gupenye dk naylie...muka xbrsalah je plak tu..hehehe..sabo jelah

Khas Lysha said...

haja darlingz.. tue la pasal dia buat muka selamba dia jer.. nak marah pon tak jadi siap tersengeh2 lg..

PuteriSatu said...

amboila cute nya dia...cam orang besor-besor je...

Khas Lysha said...

puterisatu.. tue la pasal.. dah berangan nak jd org beso la tue.. dok melaram je keja nyer..

Mommy Lily said...

ayo naylie....pandainye dia bergaya kan.. nnti dah jadi anak dara abis la mama dia kena belikan mekap2 semua...hihi

Khas Lysha said...

mommy lily.. sementara nk tggu dia besar nie dah byk make up mama dia terkorban.. hu hu

mamawafiy said...

alahai comelnya naylie..still menten senyum walaupon lipstik sememeh..siap handbag lagi...

ita.itu said...

kah.kah.kah..abis lipstick ko x rupa dah..sib baik x diconteng kat wall..mau nangis ko

Khas Lysha said...

mamawafiy.. terpaksa la menten senyum nk ngambik hati..

ita.itu.. dia dpt lipstik dicontengnyer muka.. bila dpt pen lagi x thn dicontengnyer wall plak!! hadoi.. bkn stakat nangis lg meraung dah nie.. wwaaaaa...