Thursday, July 3, 2008

Usah Lepaskan

Yang Terindah Terlukis Di bibirmu
Tak Pernah Kulihat senyummu
Sebegitu

Pudarkah Sudah Cinta Yang ku beri
Berwarna warni Segala
Yang Dijanjikan Dia


Usah Biarku Bersendirian
Usah Biar Hatimu Ditawan
Usah Biar Diriku Di sini
Seorang Menunggu
Tanpa Teman


Usah Lepas Genggaman Tanganmu
Usah Biar Semua Berlalu
Usah Terlupa Perasaan Hati
Pertama Kali Kita Bertemu

Usah Lepaskan...


Tak Mudah Ku Melupa Segala
Yang Berlaku
Ku Ingin Selalu Bersamamu


Usah Biarku Bersendirian
Usah Biar Hatimu Ditawan
Usah Biar Diriku Di sini
Seorang Menunggu
Tanpa Teman



Usah Lepas Genggaman Tanganmu
Usah Biar Semua Berlalu
Usah Terlupa Perasaan Hati
Pertama Kali Kita Bertemu


Ku Tak Peduli Apa Sebabnya
Engkau Dan Dia Harus Bersama
Mendungnya Langit Bila Berkata
Kita Patutnya Masih Bercinta


Usah Lepaskan...

Tah la.. aku pon tak tau ngaper aku suker sgt dgn lagu nie..(sing by Taufik Batisah) nak kata lirik dia ada kena mengena.. tak pon.. dan aku berharap agar apa yg berlaku pada lirik ni tak berlaku pada aku cuma .. ada sikit bait2 lagu nie yg boleh aku siulkan agar menjadi pembakar bagi cinta aku.. Yang boleh aku tujukan pada Bie agar walau apapun yg berlaku dia takkan lepaskan aku.. dan aku pon mcm tue.. tak terniat walau sedetik pon untuk aku lepaskan hubungan kami..
Aku pernah merasai dan berada dalam satu situasi di mana betapa sukarnya untuk melepaskan satu hubungan tanpa kerelaan kedua2 belah pihak.. Dengan alasan tertentu hubungan yg suci terpaksa dileraikan.. berat mata memandang berat lagi jiwa menanggung.. Dari situ aku bertekad dan sentiasa berdoa agar aku mempunyai hanya seorg insan untuk aku cinta, dan dia juga hanya ada aku untuk dicintai.. sebab bila dah melibatkan org ketiga takkan ada keadilan dalam cinta itu.. pasti ada jiwa yang merana..
Semoga cinta ini kekal ke akhir hayat...
tetiba lak nak layan blues... but of coz i do love everybody around me.. my family, my frenzz and my cahaya.. -(Cinta Agung pada Yang Esa)-

2 comments:

mamawafiy said...

best jgk lagu ni.........

Khas Lysha said...

mamawafiy.. best kan.. first time dgr kat apm terus jatoh cinta....