Wednesday, March 25, 2009

Awardsssss

Punyerlah lama aku peram award2 yang korang bagi.. korang jangan kecik ati yer,.. kali ni aku keluarkan secara berjemaah la yer..
.
Jadi kat bawah ni beraturnya barisan awards yg aku terima dari Connie, Finee, Jesnita dan Suziey. Terima kasih yer korang sebab sudi bagi award kat aku.. biler dpt award mula la berangan nak bagi speech nie.. he he .. apa pon aku hargai korang semua bukan sahaja kepada pemberi award tapi semua readers LIFE WITH CAHAYA sebb sudi jengah blog aku, sudi baca citer2 aku yg tah hapa2 ni.. sudi bg komen2 yang membina,.. (yg meruntuh of coz la aku delete kan..) siap bagi award lagi,.. sudi share apa saja perkara yg boleh dijadikan panduan dan sbgnyer.. Aku sgt2 menghargainyer..
.
.
- yang atas ni daripada Finee -

.

- yang ni plak dari Suziey -
.
- ni dari Jesnita -

.
- yang ni dari Connie -
.
.
Seterusnya aku panjangkan awards ni kepada semua nama2 yang tertera pada link list aku ok... sila la ambik,.. sila, sila... ;)


5 comments:

Suziey Ahmad said...

amboih..byknye awards..hehheh:D

~finee~ said...

Wah banyaknye.. ape khabar lama tak jenguk kesini, take care ye

Dee said...

hehehe..dee pun dh ada suma awards ni..x tampal kt blog je lg..

Khas Lysha said...

suziey:.. itupon ada sumbangan dari suziey gak kan,..

mamaadam:.. kabar baik,.. finee take care too.

dee:.. he he.. ini pon dah lama peram.. ngeh

unique1012 said...

wah wah, banyaknya awards, hehe..