Tuesday, March 3, 2009

Lepak.. Gossip...

Tarikh: 1 Mac 2009

Tempat: Izza's House @ Bandar Puteri Klang

Acara: Lepak Gossip he he he



First of all aku nak ucap thanx yang tak terhingga to Farra coz bersusah payah meng arrange kan aktiviti ni yg mana telah mengumpulkan geng2 masa aku sekul dulu kat MGS Klang 1997. Pastu dia siap masak sizzling yee mee and KFC sdn bhd..


Thanx sgt2 gak kat tuan rumah.. Izza n husband sebb sudi menjadi kan umah dia tempat kitorang berlepak n bergossip.. bukan tu jer izza siap masak nasi goreng cina and ayam black pepper lagi..


Kemudian thanx jugak kat Ayu, C-lah and Fazlin coz sudi menjoin kan diri... aritu C-lah sponsor pizza,.. Fazlin plak bwk kek tiramisu yg marbeles.. aku bwk mknn ringan jer.. utk kudapan he he he..

Ok,, korang dah kenal nama2 diorg kan skrg aku nak kenalkan korang kat orgnyer plak okey..



inilah tuan rumahnyer Izza..

.

yang ni tukang sponsor kek.. Fazlin...

.

ini Cik Ayu.. aka Cikgu Ayu yang ayu,.. :)

.

ini plak Rosilah..

.

and yang last sekali.. aku n Farra.. he he he


Eh lupa lak! ada lagi 2 org yg join.. iaitu..

Nabil.. Izza's bby boy (sorry la yang mama lupa nama penuh Abil.. jgn mare yer..)



dan lagi seorang...


tadaaaa... of coz la anak dara aku ni... he he he

So aritu mmg keje kitorg makan, n makan, n makan.. non stop..


tengoklah makanan dah penoh meja.. tu yg mcm berat jer vontot nak bangun tu.. farra pon dah tak tau apa yg belom dia makan lagi.. yelah dah byk giler rasa mcm semua belom di jamah (yeke???) he he he jgn mara aaaa...


Seterusnya acara memotong kek yang disponsor oleh Fazlin


inilah saat yg paling membahagiakan.. dah lama tak beraktiviti gini.. terimbau masa zaman sekolah2 dulu.. bak kata rosilah dulu masing2 pikul beg skrg masing2 dukung anak,.. cepat sgt masa berlalu...




Lepas tu kitorg membelek gambo kawen Izza sambil bergossip.. jeng jeng jeng.. ala just mengimbau kenangan lama and story terbaru member2 yg kitorg kenal masa sekolah dulu.. lepas tu makan untuk round yg ke berapa kali tah..



anak aku plak pandai bwk diri.. dia tau kalo mak dia dah jumpa kwn2 mmg x ingat dunia punyer.. so dia jaga diri dia sendiri.. dasyat aku kan.. sekali sekala.. he he he..

Gambar2 ni sumer adalah ihsan dari Farra.. aku curik dari photobucket ko fra,.. he he he
gambar kat bwh ni plak mms dari Fazlin.. thanx Lynn,.. ;)



Aku sgt bersyukur dpt kwn2 mcm korang semua.. dari sekolah sampai sekarang korang still sama.. still happening and sporting.. aku berterima kasih juga pada Bie sebab izinkan aku pegi bergathering dgn best frens aku..
.
.
Bila lagi agaknyer kita akan berkumpul gini kan,.. masa Ayu kawen nnti kot... InsyaAllah.. ;)




17 comments:

nellysuria said...

khas..thanks a lot sbb join gathering aku..terharu sungguh baca entry kali ni..huks huks..tp apa pon aku bahagis punya kawan seperti kalian..insyaAllah persahabatan kiter akan kekal selamanyer..amin...

Khas Lysha said...

nellysuria:.. amiin.. aku pon harap mcm tu fra.. frenz forever.. ;)

Sriyana said...

uhh reunion ke tu? syok nye jumpa kawan2 lama kan

Aida Narina said...

Hi there :)
Nice knowing u. Just dropping by to say hello.

Btw, if you have the time, do drop by at my sales blog. We have Tie Rack scarves instore all the way from UK :)

This is So Fashion. Thanks darling!

Khas Lysha said...

mommy lily:.. mmg syok biler dpt jumpa sbb susah jgk nak buat reunion ni.. yelah masing2 ada komitmen masing2 kan,..

aida narina:.. hi aida..

Suziey Ahmad said...

waaaaaa syoknye dpt gathered together gather..hehehhee..syok syok..

sedapnye kek..bak sket khas:D

jesnita_ns said...

best nye gathering..sy pn dh lama x wat gathering ngan member²..yg syiok tu time makan...hiks!

Khas Lysha said...

suziey:.. mmg syok.. nak ke? ambik la.. he he

jesnita:.. makan mmg syiok giler.. he he he

Cik Puan*PIE said...

syok kan jumpe kwn2 lama...trubat gase rindu di ati...

Dee said...

sronok x terkiralah kalo jumpa kawan lama..i pun MGSians gak..MGS KL..hahaha..

Khas Lysha said...

nyonya pie:.. yela ja.. mmg terubat rindu dendam.. sampai berdendam la.. he he

dee:.. owh.. kita sama2 Malaysia Greatest School student la yer.. he he

Ada Dalina said...

best kan kalu dpt lepak2 cam gitu selalu...

♥ Mrs. C ♥ said...

wah.. best nyer dpt gather mcm nie..

dulu kite ade gak wat gather ngn member2 tp syg ramai x attend last minit...

maybe kalo buat jemput ke rumah diorng lg suke kot.. erkk...

rasp said...

bestnya dpt jumpa kengkawan lama...mesti byk imbas stori lama ek..mmg syiok aaa...

Khas Lysha said...

ada ayrissa:.. nak melepak ni x bley selalu sgt nnt boring dia kena jarang2 baru la melepaskan rindu dendam namanyer.. he he

connie:.. biasalh kalo dah ada anak ni nak kuar sesuka hati mmg la payah kan,.. maybe kalo buat kat umah diorg mesti diorg sker.. and lagi selesa sebnrnya.. kalo time bujang mmg la kita nak kuar jln2 sambil tgk wayang,.. ngorat2 kan,.. he he

rasp:.. byk gak la yg terimbas.. biler kenang2 balik klako pon ada kan kenangang masa sekolah.. mcm nak putar balik je masa.. hmmm

dakgilachoc said...

wah seronoknyer..bergosip sambil mengunyah erk...hikhik..

Khas Lysha said...

nani:.. bukan stakat mengunyah jer malah siap melantak tahap tak hengat he he he