Tuesday, March 17, 2009

-Sorry-

Glitter Graphics



Salam semua.. kalo tgk kat gambo atas ni confirm la korang tau kan aku nak mintak maaf.. and kalo korang ikuti blog aku ni mesti korang perasan aku lama tak update.. (ke aku yg perasan he he.. x pe lah kan,.. )
.
Sebenarnya aku agak keletihan akhir2 ni. nak update kat opis paham2 jelah dgn lambakan keje and line tenet yg lembab mcm lembu dah menopos buat aku jd tensen n malas nak update. Tapi aku still menjelajah ke blog korang... itu pon sehari cuma berapa blog je aku dpt masuk.. sgt mmbengangkan!
.
Kat umah lak time cuti sekolah ni laki aku dgn hati yg mulia mengangkut anak2 kakak aku ke rumah.. yelah kesian gak kat diorg cuti sekolah kali ni diorg xde program ke mana2 sebb ayah diorg bz dgn beskal dia kena training utk preparation ke Sumatera dan Borneo so anak2 la yg kena berkorban jd laki pon setiap kali ambik Naylie dari nursery akan ambik skali budak2 ni ke rumah.. laki aku mmg rajin melayan budak2 ni lagi2 si abang maklum ler x de anak lelaki. yang jadi mangsanya aku la.. bertambah leteh aku di buatnyer pastu lappy aku jadi medan diorg bertarung games.. alahai sapa yg berkorban sebenarnya ni?..
.
Jawapannyer blog aku... actually ada gak story aku nak share cuma x kesempatan. Kadang dah lewat mlm baru diorg benti main games.. x pelah berkorban kejap je.. lepas abis cuti sekolah ni mmg aku balas dendam la!!
.
Kalo korg dah rindu sgt kat aku tahap x boleh dibendung lg ym jer aku kay!.. (perasan tahap dewa dah nie!..) Korang tunggu la kemunculan semula aku nnt yer.. sayang korang semua.. muah! muah! muah!.. (ada ke yg tunggu???..ngeeee)

14 comments:

♥ Mrs. C ♥ said...

takper... bz tu bz+penat tu biase la kan...

Khas.. nnt add ym.. leh burak..
ceksatirah@yahoo.com

Khas Lysha said...

connie:.. sy dah add.. jom burak!.. ;)

Cik Puan*PIE said...

ado yg tunggu...den la...huhu

Suziey Ahmad said...

siannya bz..ptut lama xnmpk..hehehe..:p
ok pas cuti skola nnti qada' balik ler entry..ekekek:D

add me too..heheheh
suzieycomei@yahoo.com

Khas Lysha said...

nyonya pie:.. aja mmg wajib tggu kao x tggu akak merajuk.. he he he :D

suziey:.. tak sabar nak qada' balik ni.. lepas sy add nnt kita borak2 ye.. jgn sampai x terlayan udah he he he ;)

Amiha Ayu said...

tak per.. take a break dulu, ek? take care..

rasp said...

i amik bunga tu leh tak ;)
takpe sis, w'ouls memahami..
lepas abis coti skolah, leh qada balik :D

Dee said...

patutlah xde update..xpe bz skejap je tuh..hehehe..

Anonymous said...

pak sedara mithali tu...

Khas Lysha said...

ayu:.. thanx ayu.. u take care too ;)

rasp:.. sila la ambik sis,.. ke u nak bunga yg ori?.. he he

dee:.. x sabar nak buat come back.. he he ;)

idzaris:.. he he he mithali sgt la.. :D

iMz said...

its ok..takpe..kalu free update laa ek..

MalayConfinementLady said...

chance nk berehat tue...
sat lg jek cut nk habis...

Yaya said...

take ur time...

Khas Lysha said...

imz:.. ok.. ;)

miim:.. dah x sabar dah nie.. :D

aleeya:.. okeis! :)