Friday, March 6, 2009

Mama, Nak Tido La..

Anak aku ni ikut dan dia jer tau... boleh masa makan2 kat pizza time besday adik tu tetiba Naylie kata,..
.
Naylie: mama, nak tido la..
Aku: yelah nanti kita balik pastu naylie tido ok,..
.
pastu aku teruskan makan. aku ingat dia sajer2 cakap mcm tu.. kot dia x reti nak cakap nanti nak balik tido ke kan,, sekali tu boleh dia lentok,..
.
.


.
dia lelap betol2.. ni mesti sebab perot dah kenyang giler so mata pon melayu jer... terus lelap.. biler Bie kejut dia soh basuh tangan dia menangis.. lepas basuh tangan terus segar.. x jadi tido siap main lari2 lagi dgn si abang... mcm2 la budak2 ni kan,.. :)


13 comments:

nyonya*PIE said...

alahai siannye naylie..tulah mkn pizza sorang2..len kali ajak mak ngah k..kihkih...lawak la naylie ni.

Dee said...

penatlah tu kot..sian dia ek..cute je tgk..

Khas Lysha said...

nyonya pie:.. tula pasal patut la dia ngantuk sgt gupernya makan x ajak mak ngah ek,.. he he he..

dee:.. yela dee leteh sgt dah dia dr t/hari x tido.. tu yg lentok tu,.. he he

jesnita_ns said...

sabo je lah naylie ni..ngantuk kekenyangan plak..heheheh mcm² perangai

Ada Ayrissa said...

hehehhe.....asal boleh jer naylie nih?
kenyang + penat + sedap jer aircond kot...

CoNniE said...

penat sgt + kenyang le tu.. hehehe...
dah ngantuk mana2 landing pon lena.. uhuhuhu...

[-suziey-] said...

ala comeinye naylie..ape lagi khas..bedal la mknan naylie tuh..wakakaka:D

salina said...

alahai cutenya aksimu naylie...

Khas Lysha said...

jesnita:.. budak2 ni mmg la... mcm2 perangainyer kan.. ;)

ada ayrissa:.. yela.. sejuk2 kan,.. tu yg x nyabo nak tido tu.. he he he..

connie:.. janji lelap.. he he he

suziey:.. x sempat la suziey babahnyer dah bedal dulu.. hu hu..

salina:.. alahai.. cute ker?... thanx sally :)

dakgilachoc a.k.a nani said...

alahai siannya...smpi terlena kat kusi tuh erk...tomey jer tgk..;)

Khas Lysha said...

nani:.. dia kalo dah ngantuk mana pon boleh.. he he

rasp said...

ala cian nye dia...mmg ngantuk sgt lah tu..landing baaeeekk nye.

Khas Lysha said...

rasp:.. kalo dah ngantuk tu mana2 pon dia landing.. he he