Sunday, March 29, 2009

Ke Jusco Bukit Tinggi .. 2 hari berturut2

Akibat kebosanan di tahap melampau aku ajak makcik aku n anak dia g ber window shopping kat jusco bukit tinggi ari jumaat (malam) lepas. Acara berlegar2 tanpa arah tuju ni jugak melibatkan anak aku.. daripada acara yang tanpa arah tuju, aktiviti window shopping ni telah bertukar menjadi aktiviti mari main kejar2.. maunyer tak keje aku n anak makcik aku mengejar Naylie yang kejenyer asyik menuju ke lif.. adoiii aku rasa banyak jugak la kalori yg kurang malam tu.. kalo ada antara korang yang pegi JJ bukit tinggi ari dan waktu yang sama mesti korang dpt rasakan kelibat makhluk berlari2 dalam tu.. ngeh!
.
- aaaa tengok,.. dia yang paling bz menerai kasut2 kat situ,.. nasib baik dia tak mintak size kasut dia kat salesgirl situ.. -

Dalam pada meleka2 bekejaran sambil menelek2 barang, aku teringat yang aku tertinggal sesuatu... hadoii rugi, rugi..

.

Jadi keesokan harinyer aku kuar dgn bestfren aku Farra untuk melakukan satu aktiviti yg ala2 x berapa berjaya.. balik daripada aktiviti tu kitorang terjah JJ bukit tinggi lagi sekali sebb Farra nak carik bday prezen utk anak buah dia and kali ni aku bwk benda yg aku tertinggal ari tu.. iaitu surat redeem voucher JJ..

Kalau kat JJ ni nak berurusan dengan customer service dia mcm ala2 kat bank tu kena ambik nombor. Kat JJ tempat lain aku x sure mcm mana.. sama jer kot.. jd ni lah muka2 tensen anak aku n anak kakak aku ni sebb kene menunggu.. mata anak aku ni jeling kat lif dkt dgn kaunter tu... jeling je tak pe jgn ko lari ke situ udah..



Akhirnya dapat gak aku redeem voucher ni.. ala bukan banyak pon RM20 jer.. paling banyak aku pernah dapat RM 70 masa tu mmg aku kerap shopping kat JJ pasal beli barang2 baby,. persiapan nak menyambut mycahaya.


9 comments:

Suziey Ahmad said...

ape plan yg xbrape berjaya tu.heheh..bz body nk tau nih..ekekk:D
amboi anak dara tuh...kemain lagi try..high heel ke tu? kelassss:p

Khas Lysha said...

suziey:.. nnt biler dah hampir berjaya sy publish kay!
ha'ah naik haus heel kasut tu dikerjakannyer nasib la salesgirl tu tak marah2.. :D

Cik Puan*PIE said...

aha la..ada gak voucher tu...rm20 jek..ntah ape le dpt tu kan...

Khas Lysha said...

nyonya pie:.. tula kan,.. blh buat beli baju naylie.. hu hu..

jesnita_ns said...

sy pn dpt voucher RM20 gak..tp dh selamat dh =P

Dee said...

naylie..naylie..sian khas kena kejar ek..hehehe..dee dh tukar voucher..kat midvalley pun kena amik nombor..dpt 70 inggit..plg byklah..selalu dpt 20, 30 je..lum pakai lagi..hehehe..

nellysuria said...

hahaha...yaya....agenda yg tak berapa nak berjaya..huhuhuuu..
gambar2 aku snap tu aku letak kat tempat biasa la yer...t ko amik k. ;)

Ada Dalina said...

wahhhh..naylie pon sebuk menerai kasut ek..

Khas Lysha said...

jesnita:.. uii dah selamat ker? he he

dee:.. kalo rasa mcm nak sedekah bg la kat sy hu hu..

nellysuria:.. alahai aku nak publish pon malu.. ekekekek

ada ayrissa:.. dia la yg paling sebok sekali.. he he