Wednesday, March 11, 2009

Enam Terjunam... Tag!!

Kali ni tag dari Ada Ayrissa plak pasal enam..
.
1. Go to your photos folder in your computer.
2. Go to the 6th folder of photos.
3. Go to the 6th picture in that folder. (alamak folder ke 6 aku ada 4 gambor je so aku g kat folder ke 7 and gambo ke 6 aci tak??..)
4. Put the picture on your blog and description of it.
5. Invite six friends to join the challenge.
6. Link them in your blog and let them know they have been challenged.
So inilah gambo nyer..
.
.
.
.
Okeylah story about this picture.. gambo ni diambil masa majlis perkahwinan mak cik aku , iaitu adik ayah aku yang bongsu. And gambo ni kat belah lelaki di Banting, Selangor. Masa ni aku ingat lagi kasut Naylie tinggal dalam kete so kitorng gilir2 dukung dia.. barulah tau yang Naylie semangat masa tu.. yelah selalu dukung kejap2 jer,.. ni sekali kena dukung agak lama la jugak mau patah pinggang.. Tapi ok gak dia takde kasut time ni kalo tak mau dai tawaf umah pengantin ni.. Dan dia memang manja dengan babah dia.. tu yang possing ala2 ngades tu! jeles I,.. he he he ;)
.
.
so giliran 6 orang di bawah tuk buat tag ni oraiiiittt!!!
.
.
.: Ayu the Sun :.
.: Connie :.
.: CT Nabilah :.
.: Nyonya Pie :.
.: Nani Cokolat :.
.: Mommy Lily :.
.

15 comments:

CoNniE said...

Anak ayahhhh yeaaa.. heheheh...

[-suziey-] said...

msti sempot dokong spanjang majlis..heheh:p

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

alahai manjanya nyalie ni..

nyonya*PIE said...

aduhaiii..den kono tag yo...nnt den buek yo...

mamaadam said...

khas amik awar kat blog finee k

♪♠Azs♠♪ said...

yup khas lysha lbey kurg arrr fanatik tuh....kekekek...

FuLLname awk khas lysha ke....

iras2 name sy lar...hakkkkk

Miim said...

anak babah ghopenyer naylie nie...
jgn jeles2 yer mama naylie! hik3

rasp said...

lovey dovey gitu dgn babahnye :D

Dee said...

owh..naylie..kemain lagi ek..tp anak pompuan mmg rapat ngan ayahkan..

IdaShah said...

anak pompuan manja dgn ayah
anak laki dgn mak

Khas Lysha said...

connie:.. anak ayah la tu kononnyer.. he hehe

suziey:.. bukan smput lagi dah.. dgn pinggang pon sakit.. he he

cb88:.. manja mengada tu kak rose.. :)

nyonya pie:.. buat,.. jgn tak buat,.. he he he

mamaadam:.. kay,.. nnt sy ambik.. thanx finee :)

azs:.. wah sama ke nama kita?.. tu nama glamor je azs.. he he

miim:.. nak jeles jugak he he he

rasp:.. he he.. dgn mamanya jarang dia nak gitu.. huhu

dee:.. biasanya mcm tu la kan dee.. :)

idashah:.. biler la nak ada anak laki ni,. ida biler? boleh join sekaki.. he he

*ayu* said...

ayu ke tuh?
ayu ker ayu the sun itteww??
huhuuh..

ok khas.. will do it..
:)

insyaAllah...

unique1012 said...

manja tul neylie dgn babah dia, hhehhehe.. turn anda plak di tag, sila singgah blog ye ;)

imz said...

ooo...ni anak abah ek...mcm anak abah je kan..ke anak mama..?

Khas Lysha said...

ayu:.. ye ayu... itu ayu.. kalo ayu buat tag ni bertambah ayu la cik ayu the sun.. ;)

unique 1012:.. sy kena tag ker?.. he he ok nnt sy bg settle yer.. :)

imz:.. anak mama dan babah.. cuma ngader lebeh dgn babah dia.. nyampes!.. he he