Tuesday, May 19, 2009

Ghost



Layan jugak citer ni kan. Aku baru 3 minggu berturut2 ikuti citer ni kat 8tv jam 10.30 mlm. Sblm ni aku x tau pon ada citer ni.. tau2 dah 2nd season. masa 1st season dulu camaner yer citer ni?.. Aku masih bersemangat nak ikuti citer ni. Jalan citer yg menarik, misteri dan sempoi. X mcm sesetgh citer yg buatkn kita plak yg jd pengarah kat luar.. tp biler aku tgk ni aku terdiam sebab nak tau seterusnya dan lagi dan lagi.. siap ada hantu ghotic yg seksi lagi tu.. hehehe.. x sabar nak tggu episod minggu ni.. sama mcm aku x sabar tggu sambungan Conan mlm ni walaupon dah ulang 19 kali.. ekekekek :D

7 comments:

kayteeze said...

Err...patutlah tak pernah tengok, rupanya channel 8...

Tv kak tie tak de channel 8... kak tie lak tak ada astro. Kalau ada mesti budak2 tu terus lekat kat tv...

Ada Ayrissa said...

huhu..x brp layan sgt la kak khas..
kdg tu t'lupa..tp masa season 1 dulu ader gak t'tgk kdg tu...

nani dakgilachoc said...

tak pernah tahu pun..hehehe...sbbnya sgtlah jrg on tv..balik rumah on lappy..duk ngadap lappy jer..camne tuh..program apa kt tv pun tatau..hakhakhak...

rasp said...

i tgk gazet dia cam best..
tapi lum dpt layan lagik cite nie..

mamaadam said...

oooo best ke citer ni tak penah nengokkkk... nanti try tgk

Khas Lysha said...

kayteeze:.. betol la kak tie budak2 kalo dpt tgk tv bende lain x jalan dah.. mengadap tv jer kejenyer

ada ayrissa:.. lgpon masa dia dah lewat. esok nak keje lg kan,.. tp akk tetap menggagahinyer.. hehehe

nani:.. betol.. kalo dah on lappy, tv dah x pandang dah.. hehe

rasp:.. timing dia tu lewat.. sy pon br2 jer dpt tgk terus set jam.. kalo x terlepas.. hehe

mamaadam:.. set jam siap2 finee.. kalo blh letak reminder.. hehehe.. :D

imz said...

serius je muka2 pelakon ni...mesti seram ek citer ni..!!