Sunday, May 24, 2009

OK LA... OK LA..

Trade mark Naylie la tu.. dia sker sgt ckp ok la,.. ok la,.. kalau aku x bg dia buat sesuatu.. or aku suruh buat sesuatu..
.
Skrg nie aku plak ckp mcm tu kat dia.. aku tgh leka seleka2 nya melayan tenet ni.. skali tu tgk muka dia cembeng sgt.. siap ari mata meleleh.. aku tya nak apa.. dia x ckp.. aku tanya la.. nak masuk bilik tido ke?? dia angguk.. aik biasa boleh jer tido dulu kat mana2 tido je la kat sini (sofa) dulu.. lagi kuat dia melalak...
.
So.. jwpn aku ialah.. OK LA,.. OK LA....
.
Korang tatap la.. muka anak aku yg cembeng ni yer... ;p
.

9 comments:

mummYaeesh said...

hiks..bagusnye la naylie ni siap ajak uols masuk tdo!klu yaeesh jgn harap...suka2 ati jerk nak tdo mana dan plg penting tv mesti terpasang!woohoo..

unique1012 said...

alahai naylie, nak bermanjala tu :)

mamaadam said...

elele kengkadang nak gak dia bermanje ngan mama dia.. muke dia cedey arr.. muah untuk naylie

Khas Lysha said...

mummyaeesh:.. slalu naylie pon gitu jugak tah hapa angin dia ngajak tido plak time tu.. huhu..

unique1012:.. hehe.. nmpak sgt x cukup manja kan,.. huhu

mamaadam:.. tula.. kesian budak ni kurg kasih syg.. ekekek :D

ikiqzana said...

alaa... comey nyer dia.. mesti time ni naylie tgh xde mood. gantuk la tu..

Khas Lysha said...

ikiqzana:.. mmg mood dia x elok sgt time nie.. huhu

Ada Ayrissa said...

ciannyer naylieee...
mama xnak manjakan ek..

Khas Lysha said...

ada ayrisaa:.. hehe., mama dia telah mengabaikan dia.. ekekek :D

rasp said...

saja je mama naylie nie kan *ihiks*