Monday, May 11, 2009

Rempit



Hadoiii.. layankan ajer la aksi anak aku nie yer,.. sgt kurang sopan. merempit depan ibu bapa sendiri.. apa kejadahnyer??.. Motor naylie nie chargernyer dah jahanam.. biler dia bawak motor ni dia kayuh pakai kaki.. klako la pulak biler tengok.. he he he..

17 comments:

[-suziey-] said...

amboi..kemain lagi anka dara sorang nih...rempit lg tuh:p

shibam.blogspot.com said...

hah, charger dah jahanam, apa lagi, beli motor baru lagi ler, hi hi

jesnita_ns said...

woo..mau jadi minah rempit plak ek..

Khas Lysha said...

suziey:.. boley blakon felem rempit tak?? hihihi

shibam:.. ala kak kalo soh beli charger baru x pe lagi, ni soh beli moto baru. bankrup la mak dia.. huhu

jesnita:.. he he he.. baru nak ngetes power.. :D

mamaadam said...

ai naylie jgn sampai terlentang sudah, Adam selalu gak terlentang bila wat aksi camtu pastu marah moto, dia cakap moto tu noti!

Mama Lyna said...

dasat...dasat...besar nanti, jangan wat real camnie tau...hehehe

Dee said...

aisey..naylie jgn jd rempitlah..ilang keayuan..kehkehkeh..

Ada Ayrissa said...

uik naylie,
jgn jd minah rempit tau..
x sesueiiiiiiiiii..
jd minah motor beso xper cam maznah tuh..
cam rugged jer kan...

Khas Lysha said...

mamaadam:.. ekekek klako la adam.. dia yg terlentang moto lak yg noti.. :D

mama lyna:.. kecik2 diizinkan dah besar mmg la wajib dipantau..

dee:.. he he he.. dah tak ayu la kan,.. :D

ada ayrissa:.. waaahh minah moto besau ker??.. kalo ada nak sponsor mak naylie terima jer.. heh heh heh :D

ikiqzana said...

hehehe... caya la anak dara ni.. nnti leh bawak motor besar cam era fazira.

rasp said...

kiranya tu motor moden tapi ala2 flintstone lak ek guna kaki hehehehe

Khas Lysha said...

ikiqzana:.. waah.. era fazira tu.. hehehe

rasp:.. flinstone modern.. ekekekek

IdaShah said...

posing sambil merempit
bole jd model moto gp naylie

unique1012 said...

cantiknya moto naylie :)
aksi merempit yg seksi, hehehe..

Khas Lysha said...

idashah:.. uii.. model ker?? mak nyer plak yg x rela.. huhu

unique1012:.. hehe.. aksi je seksi xpe jgn jd minah rempit yg seksi tu udah.. seksa dibuatnyer..

mummYaeesh said...

makaiiii anak dara mana leh merempit naylie oiii!

Khas Lysha said...

mummyaeesh:.. sajer nak test power.. huhu..