Thursday, June 18, 2009

CAHAYA BURGER BOOTH

tada..... ni la dia rupa menu aku untuk hari keluarga PDRM nnt.. simple jer... hasil keje tangan aku n my opismate Azie.. (tq so much..)
.
Tima kasih pada korang2 yang sudi menyumbangkan idea untuk bg nama gerai aku..
.
Ramai yang bg suggestion soh letak CAHAYA .. so aku gabungkan sket idea2 tu so terhasil la...
,
CAHAYA BURGER BOOTH .... by logistic SMS <--- nama dept kena ado.. huhu
,
Jadi sekali lg aku war2kan bg yg berhampiran sudi2 kan lah menyinggah disini pada Sabtu 20 / 6 / 2009 antara jam 7 pg hingga 2 pm (kot!! hehe)..
,
ok.. jumpa di sanaaaaa,,....
,

16 comments:

...Te-are... said...

very nice menu!! btw, affordable price... slamat berniaga ya!! gud luck!!

kojah said...

kak, leh la jumpaaaaa...=)

Khas Lysha said...

te-are:.. tq .. jom join sekaki.. ;)

kojah:.. betol betol betol... :D

ikiqzana said...

bagus gak nama tu.. harap nama tu lucky niaga tuk esok...

khas selamat berniaga. bila niaga senyum selalu tau.. baru rezeki datang.. hehehe...

[-suziey-] said...

ala khas..xpek la nk g..kena team building plak kt lumut..huhu...semoga mendpt hasil jualan yg lumayan..cewah:p

IdaShah said...

klu aku free aku gi khas
slmt berniaga dgn jayanya

neezareef said...

burger satoooooooooooooo

U-jin said...

walah...kalo doket dah pi dah ni....all the da best k

rasp said...

kalu free, i gi terjah gak aaa...
slamat berniaga...

Dee said...

x sabar nk jumpa khas..

imz said...

wah..nk burger spesel satu..mayonis lebih ek..!!!

Khas Lysha said...

suziey:.. hehe tq! tq!

idashah:.. ok,.. tq ida. ;)

neezareef:.. ok siap!..hehehe

u-jin:.. ok,.. tq!

rasp:.. ok.. tq

dee:.. hehe dah jumpa pon kan,.. ;)

imz:.. ok! siap.. hehe..

kayteeze said...

Eh....? Khas ni ahli PERKEP ke?

Khas Lysha said...

kayteze:.. yup sy mmg ahli perkep. sy keje dgn polis kak,.. akk pon ahli perkep ke?..

mummYaeesh said...

amacam??masyuk tak ni??wooohooo

Khas Lysha said...

mummyaessh:.. alhamdulillah. masyuk la jugak.. hehehe