Wednesday, June 3, 2009

Jom Solat

Sementara tunggu babah wudu' saya nak buat solat sunat lah.. kan lebih afdhal.. daripada menyenap gambo org solat.. (kata2 ditujukan khas utk mama ye..)

Ha.. kan betol,.. ada jer yang tukang menyenap gambo nak sujud syukur pon tak khusyu'..


"mama.. nak tengok gamba sujud tu boleh tak???" eh boleh ke belom abis solat bercakap??? hmmm


"Mama.. ambik la gambo saya ni.. ayu tak?? he he he.. "


"Eh x baik la.. dah solat doa la.. mana boleh soh org ambik gambo" kata mama..


"ok la ok la.. doa doa doa doa doa.. (sambil ikut rentak umbrella ye kawan2)"

pastu mama plak berdoa.. "Ya Allah.. ampunkan lah anak aku.. ".. huhuhu..

13 comments:

ikiqzana said...

alaa comel nyer dia.. moga2 jadi yg solehah ye.. AMIN.

nani dakgilachoc said...

sib baik dia tak buat gelek inul time solat..kang lagi haruuuu..kekekekek..

shibam.blogspot.com said...

comey, sweet sangat, sama cam mama dia, hi hi

neezareef said...

dah elok2 pstu sempat posink lak tu...

ya ampunnn

rasp said...

sejuk mata memandang..
sejuk lagi perut ibunya ngehehehe
smoga menjadi anak yg solehah..
amin...

Dee said...

aiseh..cutenyer naylie..moga diteruskan sehingga dewasa..insyaallah..amin..

mummYaeesh said...

hiks..comey!

Ada Ayrissa said...

gud gal naylie..
stay cunzzzzzzzzzzzzz !!!

Aleeya said...

kiyutnye anak dara ko betelekung...

Khas Lysha said...

ikiqzana:.. InsyaAllah.. Amiin.

nani:.. yelah.. kalo dia buat gelek inul punah segalanyer.. huhu

shibam:.. mak dia sweet ke?? huhu..

neezaref:.. posing tu wajib.. :p .. hehe

rasp:.. InsyaAllah.. Amiin..

dee:.. tu la harap2nyer kan dee.. jgn kecik2 jer rajin dah besar haghammm..

mummYaeesh:.. hiks tq!..

ada ayrissa:.. tq ada.. ;)

aleeya:.. tq yaya .. ;)

unique1012 said...

alahai comelnya dia, smoga terus menjadi anak yg soleh :)

U-jin said...

smuga menjadi anak yang solehah...manis betui..

Khas Lysha said...

unique:.. amiin... tima kasih ;)

u-jin:.. amiin.. tima kasih ;)