Tuesday, October 7, 2008

Belom keje ke???

Hari ni aku mula menompang keta member aku ke tempat keje.. Macam biasa aku tunggu dia kat bus stop. Tapi yang peliknya jalan sunyi giler.. slalunya kalo time gini banyak keta lalu lalang.. Maklumler ini jerlah laluan dari Banting kalo menuju ke bandar Klang, Shah Alam or KL..

Tapi hari ni seketol seketol yang lalu.. aik?? cuti lagi ker diorang nie?? beraya sakan nampaks.. ni yang membibitkan rasa jeles di hati nie.. mcm nak bercuti jugak jer.. boleh gitu??




- jalan yang sunyi.. time nie pukul 7.08 pagi.. slalu dah banyak yg lalu ari ni tak de la pulak.. mana orang sumer pegi???-

- ha.. baru nampak satu keta lalu.. pastu eh apa yg lalu tue.. lain macam jer.. ooo.. motor.. ingatkan aper tadi.. suspen jer!! -

10 comments:

ita.itu said...

haha..mood raya org x abis lagi ek..hehe

haJa*darLingZ said...

org masih bcuti lg kot...untung le klau cuti bnyak lg...aros thn dpn cuti smpai lebam...huhu

emanrais said...

Salam aidilfitri 1429H. What such lovely blog indeed. Since I just enjoyed this one but having in believe another 20 blogs will be okay too. Tahniah, from Jakarta with love for all families inthere.

emanrais said...

Plesase be kindly visit my Gaby on http://gaby-inara.blogspot.com/

Ada Ayrissa said...

org cuti raya lg kot agaknyer..hehehhe

mama ranggie said...

mama pun nak sambung cuti lgik nih..hehehe...

Khas Lysha said...

ita.itu:.. maklumler.. raya sebulan.. ;)

haja darlingz:.. rasanya ramai yang pulun cuti lagi nie.. jeles jer rasa..

emanrais:.. tq 4 visiting.. n salam aidilfitri 2 u n ur family too..

Khas Lysha said...

ada ayrissa:.. tu lakan.. diorg ni pulun cuti sakan..

mama ranggie:.. sambung cuti ker??? bestnyer.. wajib jeles nie.. he he..

* ayu * said...

boleh tido atas jalan oo..

Khas Lysha said...

ayu:.. ha'ah mmg rasa mcm nak berguling jer kat situ..