Wednesday, October 22, 2008

Pintu Gua Pon Di Buka..

Memang inilah yang ditunggu2 oleh anak aku.. 99 Speedmart ni bukak.. Bukan main leka lagi dia nengok mamat cina yang keje kat sini bukak pintu 99 tue..

- Yeaaa.. dah bukak.. -
-
- waahhh siap berjoget ko yer tgk 99 tue dah bukak.... motiff??? -



Lepas tue apa lagi diapon memujuk rayu aku ler masuk kat situ.. aku buat donno jer.. kang macam2 di pownyer aku.

- dah letih bertandak.. memujuk rayu la pulak kan... -

Last2 kakak aku yang bawak dia.. and dia belikan Naylie oreo.. suker la dia pastue bertenggek la diorg berdua dok kat tepi 99 tue sambil makan oreo.. anak saper latue..

- bertenggek sambil makan oreo -

6 comments:

* ayu * said...

hahahahaa.. naylie ni comel lah...
hadoih.. ptt nya gamba dia joget tu kena amik video la khas...

ita.itu said...

hehe..x tahan siap tgu kedai bukak ek..haha

Khas Lysha said...

ayu:.. aksi spontan aper yg sempat la.. he he..

ita.itu:.. he he.. tu yg dia suka tue!..

salina said...

alaahai naylie..cutenya..bab 'bertandak' dpn kedai baru bukak tu yg paling best dan lawak.......

Khas Lysha said...

salina:.. dia mmg suka bab2 bertandak nie.. lawak ek! he he..

Aleeya said...

comelnye aksi dok duduk menunggu tuh..teringat lak zaman kita kecik2 ye dok,,gitule gamaknye he he