Tuesday, October 14, 2008

Boleh ke tu??

Kalau u alls sumer nak tau, abang ipar aku nie hobinyer collect model mini motor2 classics, mcm harley davidson ker, virago ke dan mcm2 lagilah aku bukannyer tau sgt pon.. he he..



- Ni lah salah satu koleksi moto kecik abang ipar aku.. -


Anak aku memang gemau sgt main benda nie.. dah braper kali aku warning jangan di main motor ayah tue.. (naylie panggil abang ipar aku ayah).. tapi degil nak jugak main.. abang ipar aku dah tak boleh nak kata apa dah.. kalo anak dia kompem dah kena bedal nih!..

Aksi ni lah yang paling tak sanggup di lihat.. awak tue bukannyer kecik boleh ke nak naik motor tue Naylie.... Jahanamlah motor ayah tue..

6 comments:

ita.itu said...

dpt dek anak aku..sure x nak balik..hehe

suw said...

kih kih kih..kelakar okey tgk aksi die..salam singgah kak

haJa*darLingZ said...

adehhhh...sakit pale mak ngah tgk naylie oiii...nnt soh pkngah belikan moto kecik yg bole race tu yek...huhu

Khas Lysha said...

ita.itu:.. taknak balik pon takpe boleh jadi anak angkat huhu..

suw:.. he he.. kelakar seramlah!!. salam kenal

haja darlingz:.. he he blaja merempit nie. nasib baik tak buat superman..

salina said...

alah budak2 mmg gitu..lagi dimarah lagi makin dibuatnya....sama la mcm si wafiy..habis jahanam semua mainan bob the builder dia..apa taknya..traktor semua tu kan kecik..dia asik naik naik benda2 tu..alamatnya kopak la.....

Khas Lysha said...

salina:.. betullah ina nak marah pon budak kan,.