Wednesday, October 15, 2008

Edisi makan-makan : Jamuan Perpisahan

Ooops.. ini bukan jamuan raya.. walaupon di buat time raya ok..


Sempena pertukaran opismate aku Kak Faizah ke Seri Kembangan kerana di naikkan pangkat maka opis aku pon adakan majlis makan2.. biasalah diorg kalo ada benda sket mesti makan2.. kalo ada duit lebih sket pon makan2.. nak puasa pon makan2 pendek kata makan jer lah keje aku.. mana tak kembang... hmmm..




Seawal pagi lepas b/fast diorg semua menuju ke pantri.. aper lagi masak2 time la.. menu simpel jer laksa penang and laksam.. yang lain macam kuih muih tue beli jer pastu coktail buat kat umah.. so diorg sumer mmbusykan diri la kat dapur.. aku tak join la masak2 nie.. tak pandai sbnrnyer.. kang menyemak jer org nak masak kan.. he he..



- bertungkus lumus diorg menyediakan makanan aritu.. -



So.. lepas siap sumer menu kitorang pon posing bergambar dgn kak faizah n boss.. Then baru makan2..

- Aku n Kak Faizah aka Mummy -



- beramai2 bergambar kenangan.. -

- tadaaa.. inilah menu untuk aritue.. aku makan laksam jer.. coz laksa tak berapa boleh diterima tekak.. cuma kalo dah takder bende lain nak makan baru aku bedal -

Alamak aiii.. sedih plak kan nak berpisah nie.. kak faizah dah macam mak kat opis nie.. ada yg panggil dia mummy.. orgnyer tegas tp sporting.. Apa pon all the best to u mummy,.. semoga dilimpahi rezeki yang lebih ditempat baru.. jangan lupakan kami di sini ok.. gonna miss ur spaghetty alot lah! he he..
-

- Dia bagi aku nie.. tempat letak h/set tue.. aku kata aku dah ada pastue dia suruh bagi kat Naylie.. oklah untuk tak menghampakan dia aku terima dengan happynyer.. at least boleh buat kenang2 an kan.. -

No comments: