Monday, October 13, 2008

Edisi makan-makan : Open House 1


Musim meng Open House sudah bermula. Mana2 ada saja jemputan makan2 yang aku dapat. Tapi yg masalahnyer kebanyakannyer hari yg sama maka, tak dapat lah nak menyerbu semua serentak kan.. so terpaksalah di select mana2 yg bersesuaian dan boleh diterjah..

Yang best nyer untuk beberapa minggu nie tak yah la aku bersusah payah di dapur hu hu..

Open house yg pertama aku terjah ialah umah opismate aku Kak Faizah.. Memandangkan dia pon dah nak bertukar ke pejabat lain so... aku pon dengan rajin dan relanya menerjah ke rumahnya bersama opismate yang lain. Pendek kata hampir semua member opis datang.. boss pon join tapi dia dtg lewat.. kitorg dah berangkat baru dia sampai.


- aku n Azie @ umah kak faizah.. gambar kabur maklumler cameraman tak abis makan lagik.. he he -

- nie jer makanan yg dapat di snap.. menu dia aritu spaghetti, ketupat palas berkacang, lontong, rendang campur, rendang daging, roti jala dengan kuah kari daging dan ayam .. hmm sedaplah!!.. -

- Bie tue kalo dapat makan mmg tak pandang kiri kanan dah.. sedap sangat la tu!! -

- bebudak nie mmg magic la kan.. baru kenal terus mesra n boleh main2 together... -

Hmm... kemana plak aku pas nie yer???? mana lagi pegi makan2 lagi lar... he he

3 comments:

Yaya said...

tegoda tengok rendang yg dah licin tuhh

Amiha Ayu said...

tu la kelebihan budak2.. derang x kira kasta & x memilih.. kita yg dewasa ni yg teruk sebenrnya.. pilih bulu..

Khas Lysha said...

aleeya:.. sbb rendang tu sedap giler tue yg licin dulu..

ayu:.. yes,, betol tue yang.. itu menunjukkan diorang ni suci kan, tak mcm yg dewasa dah la byk dosa, tambah dosa lagi.. hish takut la..