Wednesday, February 11, 2009

Awwww,.. award lah!..

Award atas ni diterima dari Jesnita... owh tima kasih la dik,.. kalo tak blogging mana bisa dpt award gini kan,... he he he





Yang dua lg kat atas ni plak diterima dari Salina aka Mama Wafiy,.. Tima Kasih yer,..


Ok kalo ikut syarat kena bg kat 4 org kan,.. so aku bagi la kat 4 orang di bawah ni,..

1) Haja aka Nyonya Pie
2) Dee
3) Ida Shah
4) Aleeya

Senarai ni cuma buat syarat jer,.. sebenarnya utk sumer yang singgah blog aku ni,.. aku anugerahkan korang award2 ni ok,.. sila la ambik.. sila sila,..


6 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

wah tahniah dpt award..hehe...

Dee said...

thx ye..sukernya kita dpt award..nti kita buat posting ek..

Khas Lysha said...

nani:.. thanx nani ;)

dee:.. ok!.. jgn x buat ek!..

nyonya*PIE said...

toceh..toceh...nnt den amik yo award ni...

rasp said...

congrats sis dpt awards!

Khas Lysha said...

nyonya pie:.. sila la ambik ok.. he he

rasp:.. thanx sis.. ;)