Friday, February 27, 2009

Jom Karaoke

kali ni aku nak ajak korang karaoke together2 lagu Sheila On 7.. ok liriknya ada kat bawah ni.. so apa lagi,.. 1, 2, 3.. nyanyi....
.
Yang Terlewatkan
dimana kau selama ini
bidadari yang ku nanti
kenapa baru sekarang
kita dipertemukan

sesal kan tiada arti
karna semua tlah terjadi
kini kau tlah menjalani,
du du du du du
sisa hidup dengannya

[Reff:]
.
mungkin salahku
melewatkanmu
tak mencarimu sepenuh hati
maafkan aku

kesalahanku
melewatkanmu
hingga kau kini dengan yang lain
maafkan aku

tak berulang kembali
kau tak akan terlewati
segenap hati ku cari,
du du du du du
dimana kau berada

back to [Reff]
.
walau ku terlambat
kau tetap yang terhebat
melihatmu, mendengarmu
kau lah yang terhebat
.
walaupon lagu ni bkn terbaru sgt tapi lately lagu ni kerap diputarkan di radio tu yang aku kadang2 nyanyi lagu ni sorg2 tp lirik dia ke laut la..

8 comments:

Miim said...

nape lirik dia ke laut?
tidak ke bulankah?
atau ke pluto kah?
ekekeke....

IdaShah said...

sedap lagu nih
tapi aku nyanyi main hentam jerk
xde satu lagu pon aku hafal keh3x

dakgilachoc a.k.a nani said...

lirik dia best...terlewat???? hurmmm...;P

Dee said...

adakah sy penah dgr lagu ni..huhuhu..x ingatlah..

nellysuria said...

lagu pe nih?
ader ker...aih..aku dah ketinggalan kete api la...aih!

♪♠Azs♠♪ said...

ermmm sy dak telok...

nice to know u...i have done add ur fster.....

rasp said...

u dengar tak sore i :( merdu gak sore u ek..

Khas Lysha said...

miim:.. kalo lirik ke pluto puas la sy nak kena tempah roket nak keja balik lirik tu.. he he he

idashah:.. kita serupa... he he he

nani:.. nasib terlewat bkn terliwat.. oopss ;)

dee:.. dgr2 kan.. he he

nellysuria:.. ko bkn je ketinggalan ketapi malah terlepas monorel gak he he

asz:.. thanx.. salam kenal

rasp:.. dgr,.. sedap sgt suara u sis,.. :)