Friday, November 28, 2008

Cantek kan


Nampak tak pelangi tue.. cantek kan.. dah lama aku tak tengok pelangi..

Gambar ni aku rakam hari Selasa petang time balik keje. Aritu angin kuat sangat sekali dengan hujan lebat.. tapi sekejap jer tak sampai setengah jam hujan pon benti and muncullah pelangi petang.. tetiba teringat lagi Sudirman, Pelangi Petang..
.

Engkau Tiba Bagaikan Pelangi
Tak Bercahaya Namun Kau berseri
Tapi cukup menghiburkan hati ini..

.
Pastu aku teringat masa kecik org2 kata tak elok kita tunjuk pelangi pakai jari.. abis nak tunjuk pakai apa ek?... hmmm

4 comments:

ita.itu said...

haha..ni sorg lagi lawak..ko kelaka la ...tol gak nak nunjuk pki apa ek..hehe..eh org kata kalo ko nmpk pelangi ko doa apa ko hajat tau...insyallah makbul..hehe

Dee said...

tunjuk pakai mulut muncung kot..hehehe..tp cantiknya ciptaanMu Ya Allah..sy suker pelangi...susah tau nk dpt jumpa..

haJa*darLingZ said...

very chantek ok..bkn senang nk jumpe...klau ada pun cenonet je...tp ni pjg gak eh...

Khas Lysha said...

ita.itu:.. ye ke kalau buat hajat leh makbul.. aku tak berhajat lak masa tue.. tak per lah next time aku pasang hajat baiiikk punyer.. he he

dee:.. wah tunjuk pakai muncung ker?.. he he.. ciptaan Allah mmg tiada tolok bandingnya..

haja darlingz:.. gambar ni ambik dari atas.. dapat view separuh jer.. kalu kat bawah lagi boleh nampak dia mcm bentuk separuh bulat tue.. mmg cantek kan..