Thursday, November 6, 2008

Tag!....

Kena tag dr Haja Darlingz...


The rules:
1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.
5) Tag 10 people to do this ~

So... hasilnyer gini lah yer...


- aku suruh opismate aku kak zera tlg snap gambo aku..

- mmg tak de edit aper2, tak salin baju pon.. (dah kat opis kan...)

- disebabkan dah petang so muka ala kadar je lah yer harap maklum... -

- aku tgk ramai yg dah buat tag nie so aku tak yah la tag sesaper ek! tapi kalo ada yg teringin nak buat... apa salahnyer.. buat je le... hu hu

5 comments:

IdaShah said...

salam kenal...

virus tag melular
bagus lag gigih menjawab tag :)

haJa*darLingZ said...

iyeahh...sudah laksanakan tugasan..

Khas Lysha said...

idashah:.. salam kenal.. harus kena gigih.. huhu

haja darlingz:.. akhirnyer berjaya juga..

ita.itu said...

semua wat tag mcm nih..hehe..aku pun kena kan..haha

Khas Lysha said...

ita.itu:.. tu la kan.. hu hu.. musim tag la katakan...