Sunday, November 9, 2008

Mari buat Pizza.. episod 1..

Ingat lagi tak ngan entry aku edisi makan2 yang final??.. kat situ aku ada cerita pasal bos aku sponsor pizza yg wife dia masak..
jadi ari khamis lepas dia jemput wife dia datang ke opis untuk ajar kitorg cara nak buat pizza nie.. kali ni aku kasi korang tgk gamba dulu ok..
.
- the bos: Tn. talib -
.
- the chef: Pn. Shida -

.
- the robot: mesin pembakar pizza -
.
-the pizza: tgh masak kat dalam tue.. -
.
- the result: sgt mabeles ok.. -
.
- the proud: sajer nak menjeleskan kasi close up sket ek! -
.
- the slice: tgk la betapa byk isi dia sampai melimpah -
.

-the extra: tukang rasa sampai bentak-

.
- the action: test power la tue! -
.
Entry akan datang aku bagi resepi plak ok!.... nantikan episod 2,..

11 comments:

Mieza said...

puashatikan klu dpt buat pizza sendiri...:D

sedapnya nmpk pizza tu....yummy!!

PuteriSatu said...

betulla..puashati kan...dapat masak & buat sendiri....

tak sabar nak tunggu resipinya...hiks....harus mencuba...

suw said...

sedapnyer pizza tuh nyam nyam nyam

ita.itu said...

wah baik nye nok bini bos ko ek..gigih dia dtg opis kan..x sabo aku ngu resepi..

Khas Lysha said...

mieza:.. mmg sagt puas hati kita boleh letak isi sebyk yg mungkin n kita boleh letak apa yg kita nak.. :)

puterisatu:.. nnt saya update utk resepi plak k.. tggu...

suw:.. mmg sedap nyum nyum.. hu hu

Khas Lysha said...

ita.itu:.. tu la pasal.. sggup je dtg ngajo kitorg.. resepinyer tggu ek.. nnt aku update..

Aleeya said...

mengancamnye pizza ittew

Ada Ayrissa said...

i love pizzaaaaaa...

Khas Lysha said...

aleeya:.. mmg mengancam .. he he

ada ayrissa:.. mee toooo.. hu hu

* ayu * said...

sedap la khas...
hadoih...

Khas Lysha said...

ayu:.. mmg sedap.. hu hu