Friday, November 21, 2008

Madagascar 3

Kali ni aku nak sambung balik citer masa tgk Madagascar ok,..
.
Jadi masa kat dalam panggung sorang dpt satu seat la kan.. yg budak2 pon takde share2, termasuklah anak aku.. Makan2 kat dalam tu ditaja oleh kakak aku.. he he dia yg belanja.. anak aku apa lagi satu pop corn yg besar tu dia bedal sorang..
.
.
Masa citer tu baru start dia dok layan elok jer sambil makan pop corn.. orang gelak dia pon gelak,.. bila pop corn dia habis boleh dia g meronda kat dalam panggung tue.. Abang ipar aku duduk kat tepi sekali dekat dengan tangga tu,.. dia lah yg pantau Naylie naik turun tangga.. yang tak tahan tu boleh dia letakkan kepala dia kat tengah2 seat penonton yang dok depan dia.. hadoila budak oi.. pastu aku biar je lah dia nak naik turun tangga tue.. janji dia tak meraungkan,..
.
Sebelum aku lupa.. aku tgk citer ni kat TGV JJ Bukit Tinggi, Klang.. ramai org kata kat sini tempatnyer keras.. aku kata memang la keras ada kerusi, dinding, besi.. kan keras.. bila aku kata gitu diorg kata jgn takbur sebb tempat ni berhantu.. uiii ye ke??
.
Ada kejadian aneh berlaku la.. yg aku dengar ada sorg bangla mati sebab terhempap tirai wayang ni yang jatuh secara tiba2.. pastu kat cctv diorg dpt detact entiti ni berkeliaran.. mcm budak2 tgh main2.. ada berapa beradik tah aku tak sure.. pastu lagi satu pernah satu kejadian penonton perasan ada benda terbang masa tgh menonton.. heeee seram ek!.. aku dah la suker tgk midnight ngan laki aku.. kompom pasnie pegi waktu siang jer.. penakut gak aku nie kan,..
.
Abis tengok citer nie kitorang melantak kat KFC sekali lagi di taja oleh kakak aku.. hu hu.. time kasih la ummi,.. lenkali nak g jenjalan ajak mama kay,.. he he..
.
- budak2 kalo dapat KFC memang layan la kan... -
.

- jangankan budak2 bapak budak pon kalo dapat makan KFC tak toleh kiri kanan dah.. -

4 comments:

Dee said...

errk..berantu yek? kita tgk citer antu kat situ nk x? hihihi..takutttt..

ita.itu said...

bio betul.menakutkan je panggung tu nok..anak ko satu wayang dia tawaf ek..eh cane kalo hantu tuh..duk usik bahu ko..hehe

Khas Lysha said...

dee:.. ee.. tgk citer hantu kat wayang??? idok le aku.. hu hu

ita.itu:.. tu la.. menakutkan ek!.. mmg kak, boleh dia tawaf kat dalam tue.. hantu usik bahu aku.. hee... mau pengsan dibuatnyer..

Amiha Ayu said...

mak!! takutnya...

ye ke babe?? mana tau info ni? isk!