Monday, November 17, 2008

Layan Jiwang




jangan salah anggap ye korang,.. aku tak dera pon budak kecik nie.. masa ni aku tgh nyanyi lagu Usah Lepaskan.. dia memang sensitif sket biler dengar lagu nie.. masa dia kecik dulu pon aku ada rakam muka dia sedih biler aku nyanyi lagu ni tapi malu la nak publish sebab suara sumbang uolsss.. Ingatkan dah besar ni dah tak jiwang sangat rupanya jiwa sentimentel dia tak boleh dihilangkan.. alahai.. syahdu plak aku nengok mukanyer yg sedih benau nampaknyer tue..

7 comments:

ita.itu said...

alahai..ko saje je tau..dah tau bdk tuh nangis ko lg nyanyi ek..hehe..usah lepaskan tuh lg sapa nok?

haJa*darLingZ said...

alahaiii naylie..sedih mak ngah tgh gmbo cembeng tu...aisey..kan bnyk lagu mama nye oii..watpe nyanyi lagu itu...tuko channel skang..

Khas Lysha said...

ita.itu:.. saje je aku nak kasi dia nangis.. hu hu.. tu lagu taufik batisah ala, singapore idol tue..

haja darlingz:.. he he.. saje nak bagi dia cembeng la mak ngah.. baik bos skang jugak tuko lagu.. i like to move it! move it!..

imz said...

kejamnyer mak nyer..bg dia sedih..tp pandai plak dia memahami lagu tu kan..

Dee said...

fuhhh...feeling abis..jiwa kacau ni...anak dee lak xleh tgk citer drama sedih2..dia plak nangis beriyer2..

Khas Lysha said...

imz:.. sesekali jadik kejam ni best gak kan.. hu hu..

dee:.. alahai.. pandainyer feeling tgk citer sedih..

Ada Ayrissa said...

hehehhe..kecik2 dah pndai jiwang ek naylie?