Tuesday, November 18, 2008

Kunyah Gula-gula


Ha.. nampak tue anak dara aku nie kalo di bagi makan gula2 cepat jer habis.. mana taknya org gula2 tu kita isap kan.. ni dia dapat gula2 dikunyahnyer.. mana tak cepat habis..
.
Cepat habis satu hal, lagi satu cepat jahanam la gigi dia.. tiap2 malam kalo aku gosok gigi dia mesti dia melalak sebab aku bagi servis baiik punyer.. he he.. nasib la kan dapat mak ganas mcm aku nie hu hu..

4 comments:

Dee said...

dia suka gigit sbb bunyi dia krup..krup..kot..ya..harus digosok giginya selalu..jgn pakai berus sabut dahhh..hahahaha..sian naylie..

ita.itu said...

aku rasa kan, sure ko sental dia mcm ko dera kan..sian dia ko..alahai..jahat ko..hehe

Khas Lysha said...

dee:.. ikutkan hati rasa mcm nak pakai berus sabut jer... nasib mulut dia kecik tak muat.. hu hu

ita.itu:.. he he.. jahat ke aku?? utk kebaikan dia jugak hu hu..

* ayu * said...

untuk kebaikan... x per.. gonyoh!!!