Monday, November 10, 2008

Manalah Tak Koyak




Botol susu anak aku ni aku baru jer ganti puting dia 2 hari lepas.. sebelum tu aku ganti puting dia tak sampai pon 2 minggu guna.. asyik la koyak.. masalahnya kalo dah koyak tu kang melaju je susu dia tumpah..

Aku dah tau dah naper puting dia cepat sangat koyak.. kalo setakat gigit tue aku rasa jangka hayat dia masih boleh dipanjangkan lagi ini style lain sket..



Ha.. ni lah style dia.. dia gigit pastue dia pusingkan botol dia.. tu yang senang sangat koyak.. hadoila...

9 comments:

ita.itu said...

haha..patut la koyak..gigitnye x ingat..sib baik x menetek ngan ko ek..abis putus..hhe

Ada Ayrissa said...

hahhaha..gud gal naylie...
mesti dia syok giler gigit puting tu smbil pusing2 kan botol susu tu..hehehhe

haJa*darLingZ said...

adoiyaii..nasib le puting naylie tu mudah carik..buatnye puting cam dihah...payah nk jumpe..16hengget lk tu bnkrap la dennnnn

Khas Lysha said...

ita.itu:.. sbb aku benti kan dia netek pon sbb gigit jugak.. hadoii..

ada ayrissa:.. dia yg syok, maknyer yg bankrup asyik nak mmbeli puting jer

haja darlingz:.. tu la pasal. ni pon carik yg murah je. tak kuasa sama jer kang.. kalo gitu style gigitnya beli mahal2 pon x guna kan.. sabo je lah!..

E.Z said...

bleh kaya taukey puting botol camni.. hari² nak kena beli puting. akekekeke!

imz said...

hehhe..ni jenuh sedozen kena simpan kt umh..buat spare...hehehe

Khas Lysha said...

e.z:.. tula pasal taukey puting yg untung maknyer yg bankrup hu hu

imz:.. tak dan nyer nak buat spare im.. cepat sgt dah kena ganti yg lain.

* ayu * said...

dia rentap ek?
sabar je lah!

Khas Lysha said...

ayu:.. dah tak boley sabar dah yu.. hu hu