Friday, November 21, 2008

Mabuk Kicap

Korang layan jer lah aksi2 kat bawah ni.. kategori apa aku pon tak tahu nak kelasifikasikan..








.
.
.
Masa ni mak aku dok pekik kat aku..
.
' Ko tu takde keje lain la.. anak minum kicap pon nak di ambik gambar.. '
.
Ya ampun mak... bukan senang nak dapat scene seperti ini.. he he.. ni la namanyer mabuk kicap.. hu hu..

7 comments:

ita.itu said...

kah.kah.kah.adoila..siap dia tonggang mcm tu ko..hehe..kelako la..anak aku suka gak..tp idak la tonggang gitu..kah.kah.kah

Dee said...

Ya Allah..x sakit perut ke tu..kelakar tol lah anak u!!

suw said...

uih..minum kicap..biar betul kak..tak masin ke? ke kicap manis?

imz said...

aik sayang..mkn kicap cam tu je...mesti payau je rasa kan...hehehe

* ayu * said...

makcik, gamba kena amik wat bahan.. lepas3 tu baru jadi tarzan!


ahahhahahaa...
naylie..naylie..


hiks!

haJa*darLingZ said...

adoiiiyaii naylie..kau biau benau.kicap mkn begitu saje???adehh..

Khas Lysha said...

ita.itu:.. ha'ah siap tonggang.. pasni ko ajo la anak ko soh tonggang he he..

dee:.. ni klako menyakitkan hati.. he he

suw:.. tu kicap masin.. dia dpt sket jer.. dia terasa terus dia letak..

imz:.. dia ingat air agaknyer.. dia terasa masin terus letak.. he he

ayu:.. he he. betol tue ayu.. yg penting ambik bahan dulu.. kerja2 amokan berlaku selepasnya.. yg penting bahnnya ada.. he he

haja darlingz:.. dia ingat air la ja, sekali dia terasa masin terus di letaknya.. he he..