Friday, November 28, 2008

Scotts Emulsion Elok Eh?..

Hari tu anak aku batuk tak baik2 lama gak.. dari sebelum puasa lagi.. skrg nie dah kurang sket.. cume kalo malam mesti dgr lagi dia batuk..
.
So ramai la suggestkan aku bagi Scott's Emulsion ni elok katanya untuk antibodi budak2.. So aku pon beli n tiap2 pagi aku mesti bagi dia dua sudu kecik... Nasib la dia nak telan sebb aku sendiri tak tahan bau dia.. hanyir,.. Aku nak beli yang ada perisa oren tu kakak aku kata better beli yg original,.. kalo dia tak boleh telan baru beli yang oren.. Aku ngikut jer.. mana yg baik untuk anak aku kan,. janji dia sihat..

.

- yang ni gambo dia dulu2.. aku dapat kat internet lah.. -


- yang sekarang gini je... dah tak kaler dah.. nak jimat kos la tu.. -



- Yang ni untuk keluaran tahun baper aku tak tahu.. he he sajer je sebenarnyer masa kat kampung aritu anak aku tah datang ngader2 nyer nak babah dia dukung belakang.. tu yang Bie kata ni dah macam model Scott's Emulsion.. -

Betol la Bie, lebih kurang jer.. cuma posisi jer lain.. hu hu..

12 comments:

haJa*darLingZ said...

ha ni untuk keluaran smpai bile2 ni...kena tuko nama...babah n naylie emultion...huhu

ita.itu said...

kah.kah.kah..lawak la ko..haha..tu utk tahun dpn aku rasa.haha..eh mmg yg ori lagi elok la dr oren..khasiat byk lagi tau

Khas Lysha said...

haja darlingz:.. ni kiranya dulu kini dan selamanya lah.. gitew.. wah siap kena tukar branding nie.. he he

ita.itu:.. yg ori mmg lagi elok la eh?.. so aku kena kekal la bg dia yg ori..

Aleeya said...

aku pon rasa nak bagi damia scott emulsyen ni lahh

IdaShah said...

mmg elok utk satu family

Dee said...

my daughters mmg minum scott emulsion ni..tp perasa oren..sbb masa sy kecik dulu2 kena paksa minum yg ori smpi muntah2..tu yg xnak paksa anak minum yg ori tu..hehehe...

Khas Lysha said...

Aleeya:. elok la bg.. ramai member kat opis ni letak dalam susu anak dia.

Idashah:.. buat masa nie anak jer yg telan.. maknyer pon tak sanggup.. hu hu

Dee:.. tu lah kan.. baunya kalo kena kat tangan tak tahan rasanya.. nasib la dia nak telan..

imz said...

ok..anak aku pun aku kasi scott..tp yg perisa oren la..

Khas Lysha said...

imz:.. takpe kan bg je perisa ape pon janji dia nak telan.

Khas Lysha said...

imz:.. takpe kan bg je perisa ape pon janji dia nak telan.

*ayu* said...

ori terbaik!!!!!

Khas Lysha said...

ayu:.. saya sokong!!... he he terover la pulak..