Tuesday, January 13, 2009

Awards 2009

Hati ku sungguh gumbira bila dapat award dari blogger2 yang sunggoh baik hati dan pemurah serta peramah walaupon aku tak pernah jumpa dgn diorg kui kui kui..


Ok, 2 award di atas ni aku ambek kat blog Ayu .. so thank you ayu,.. me heart you ;)


Pastu yang ni plak dianugerahi oleh cik adik Nani yg sgt suka coklat.. thank you sangat2 adik,..
.
so kalo ikot kan syaratnya award ni kena tujukan balik kepada org yg bagi kan,. so akak bagi kat nani bukan satu tetapi 3 awards ni kat Nani ok,.. so Nani apa lagi ambek la dgn hati yg terbuka.. he he he
.
Seterusnya 9 org yang aku nak pass award ni ialah......
.
1) Nyonya Pie
.
2) Nellysuria
.
3) Dee
.
4) Crazy Beautiful 88
.
5) Miim
.
6) Jesnita
.
7) Ada Ayrissa
.
8) Mama Wafiy
.
9) Ita.Itu
.
Terimalah ye korang.. sayang korang sumer.. muah muah muah...

11 comments:

eedany said...

banyaknya dapat award...

Tahniah...

p/s : TQ atas komen...Eedany akan terus berblog. yeehaaa

:)

Khas Lysha said...

eedany:.. tq to eedany too sebb sudi jengah n komen kat sini..

keep on blogging ok!.. luv u.. muah muah muah..

dakgilachoc a.k.a nani said...

yehaaaa...syg akak...muah muah...:)

dakgilachoc a.k.a nani said...

yehaaaa...syg akak...muah muah...:)

rasp said...

sis, tahniah dpt award!
makacih transit kat umah i tadi, ni salam transit kembali..
i will dar-link u k.. :D

Dee said...

toceh..toceh..i luv u too...

Khas Lysha said...

nani:.. syg nani jugak.. muah muah muah ;)

rasp:.. salam kenal,.. k,.. kt exchange.. nnt i follow u.... ;)

dee:.. he he sama2,.. i love u 3, 4, 5 .. ;)

ita.itu said...

mekasih nok..muahhhhh

Khas Lysha said...

ita.itu:..sama2,.. muahh lg skali..

Ada Ayrissa said...

1st award for this year from u lah kak...heheheheh...
tq2..nnt kita amik yer?
muaahhhh

Khas Lysha said...

ada ayrissa:.. he he he sila la ambik,.. sila, sila.. :D