Tuesday, January 20, 2009

Jam Untuk Bie

Masa g jenjalan kat alamanda tempoh hari kemain lagi laki aku ni menilik jam kat kedai jam situ.. yg aku ingat dia cakap kalo nak beli jam beli yg brand mcm seiko or citizen sebb itu mmg brand jam kalo brand yg lain tu bukan tak elok cuma dia lebih kepada branding produk bukan kepada spesifik item.. jd seiko n citizen ( dan sewaktu dgnnyer) ni mmg berketurunan pon kenal dgn brand nie sebgai brand jam..
.
Dipendekkan citer semlm dia bertukar shift dgn kawan dia pastu dia jemput aku balik keje n aku hantar dia balik ke tempat keje.. sebelum balik umah aku g jenjalan dgn Naylie untuk mencarik jam babah dia.. almaklumlah semlm pon dah bergajian kan,.. dan memandangkan hadiah dia tak beli lagik..
.



sorry ye gambo tak memuaskn maklumler,.. he he he..

.
jadik akhirnya inilah hasil rembatan.. laki aku mmg sker jam yg style gini.. dia tu ganas.. mcm mana pon org hasut dia pasal style2 jam nie,.. yg mcm ni jugak dia berkenan.. Semalam aku letak jam ni kat beg dia,.. jdnya dia tak feed back aku lg pasal penemuan jam ni,.. lgpun aku tak letak sebarang kad or apa2 pon,.. tah mcm mana la dia terkejut.. lantak la kan,.. just wait n see.. hu hu..
.
* aku cuma risau kalo dia tak baper berkenan dgn pilihan aku je.. *

12 comments:

Cik Puan*PIE said...

mst dia suka tu..psl lawa..lg pulak pilihan isteri tchinta...lgggg la dia suka gile...

jesnita_ns said...

mesti mahal 'sekor' ni kan kak..huhuhu

Khas Lysha said...

nyonya pie:.. kalo dia suker giler ok lag jgn jd giler terus.. tak sanggop den.. he he he

jesnita:.. ala dik, ala kadar je yang,.. ;)

rasp said...

hadiah dari isteri tersyg mesti suka nye :D

Dee said...

dia suker lah tu khas..mana ada org x suker dpt hadiah...tambah2 lg dari isteri terchenta..

Khas Lysha said...

rasp:.. :D .. yelah kan,.. harap2 begitulah..

dee:.. tulakan,.. hadiah sapa x suka ek!.. he he

dakgilachoc said...

isk..mesti dia suka punyalah..isteri yg bagi kan..hehe...dun worryla kak...:)

Khas Lysha said...

nani:.. ha'ah nani dia sker sgt.. balik keje td tgk dia dah pakai.. kembang hidung akk he he he

nellysuria said...

wow! so romantik nyer.. hehehe...
sure bedebom kan rege nyer...yer la.setahun sekali yer tak.. ;)

Khas Lysha said...

nellysuria:.. bedebum gak la tp idak le stahun sekali mahu seploh thn sekali ni .. he he he ..

ita.itu said...

hehe..dia bc blog ke? abis la..pndi ko wat suprise ek..sure dia berkenan tu

Khas Lysha said...

ita.itu:.. sbb dia x bc la aku brani publish dulu kat sini.. he he he..