Friday, January 16, 2009

Jacket Untuk Bie

Jacket ni bukan la dari aku.. aku belom lagi belikan dia hadiah bday.. kalo postpone ke tahun depan pon tak pe kan bie,.. he he he..
.
.

Tiap2 pagi sebelom g keje Bie akan tolong mak aku meniaga.. sebb dia masuk keje pon lambat daripada dia tido baik dia tlg mak aku kan,.. dpt gak upah duit minyak he he he..
.
.
Jadinya sebeum pegi keje tadi abang ipar aku bagi dia jacket ni,.. aku pon tak tahu apa ke nama jacket nie.. katanya aritu ada member dia g Jakarta,.. so abng ipar aku kirim la jacket ni,.. satu dia punya satu lagi dia bagi la kat laki aku,..
.
.
Maklumler laki aku ni technician,.. mana la pakai jacket2 gini kan,.. tp ok gak mana la tau ada majlis2 semi formal boleh la di guna pakai,.. apa pon thanx tu abang iparku a.k.a Logam..
.

. - tgk dia pakai dah ok dah cuma tang perut tu tak boleh blah.. tak pelah nnt kayuh beskal kena tambah lagi 5 km ye Bie,.. he he he -
.
.

- tak puas melaram depan aku,.. melaram plak depan cermin kecik ni... -

.

.- pastu dia masuk ke bilik aku ingat dia nak melaram depan cermin dalam bilik plak rupanya ambik hanger pastu gantung kat langsir.. naper la tak gantung terus dalam almari.. macam2 la laki aku ni,.. -

10 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

Dia gantung kat situ supaya leh tgk hari2 kot...bukan sng nak dapat hadiah ni...ehehehehe...

jesnita_ns said...

dia nk manja2 lah tu..nk suh akak gantungkan dlm almari..heheheh

Khas Lysha said...

nani:.. he he he.. owh bley tgk hari2 eh.. sabo je lah..

jesnita:.. alahai,.. ni bkn nak manja lagi dah, ni dah tahap mendatgkan hangin,.. he he he..

rasp said...

gantung dlm almari tak leh tengok dah..gantung kat situ kalo leh tgk lagi dan verangan akan 'ke-encam-man'nye bila dia pakai hehehehehe ya ampooonnn...

Mommy Lily said...

dia gantung situ sbb nk tunjukkan dia hargai pemberian u tauu

Khas Lysha said...

rasp:.. uii.. bila mau habis dia punyer verangan da.. he he he

mommy lily:.. ni bkn sy yg bg,.. ke dia nak bg ingat kat sy yg sy x bg dia apa2 lagi... hmmm..

Miim said...

gantung kat situ spya langsir tu nmpk lg menarik kot...hehe..
mcm2 la org lelaki ni kan...

Aleeya said...

wahhh hubby dah jadik model jeket laks..tingginya dia gantung..takot ko tumpang pakai kot he he

Dee said...

org lelaki gitulah..gantung ikut dan je..hehehe..

Khas Lysha said...

miim:.. tu la pasal.. x larat nak layan kerenah diorg hu hu

aleeya:.. he he he tu la pasal tinggi kan dia letak,.. dia ingat aku tak sampai la tue,..

dee:.. ye la dee.. bukan nyer dia nak letak tempat sepatutnya.. hadoii..