Saturday, January 17, 2009

Rahsia Kegebuan

Kalo korang tengok entry special aku mesti korang perasan dulu laki aku kurus,.. tapi sekarang tidak lagi,.. ada antara korang yg kata aku masak sedap2.. he he he klako la,. aku jarang sgt masak tapi aku masak memang sedap.. ;p (wek.. puji diri sendiri..)
.
.

Kalo korang nak tahu rahsia kegebuan laki aku ialah,. dia sgt suka makan di waktu larut malam.. masa mula2 kawen dulu aku pon pelek gak.. boleh aku dah tido dia kejut tanya nak makan tak,.. pastu dia masak la apa yg ada kat dalam freeze tu kalo burger, burger la... kalo ayam, ayam la.. nasib dia tak suruh aku masak,.. kompom la aku suruh dia tunggu sarapan esok pagi.. (derhaka kah aku?..) tp skrg aku dah tak pelek dah,.. aku jd pelek kalo aku pelawa dia makan dia taknak.. mesti ada sesuatu yang tak kena..
.
.

Skrg ni lagi senang dia dah tak perlu susah payah masak sebab jiran aku jual burger kat sebelah rumah.. teragak nak makan ngoder je lah.. siap ada ABC lagi..
.
.


- ni la aktiviti 2 beranak ni.. makan, dan makan, dan makan,.. dan minum ABC.. aku pon bedal gak..mana boleh tahan.. he he he.tp tak boleh selalu la..sgt bahaya..berkolesterol tinggi ni..-
.
.

- budak kecik ni dah macam kanibal aku tgk.. dia pyer daging semata2 kalo ada roti pon nnt babah dia yg bedal.. (babah konon,.. aku pon join gaks.. hiks) -
.
.
*jgn tiru aksi di atas.. mereka telah dilatih oleh pakar2 yg terlatih dan di import dari new delhi.. he hu *

10 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

owh patutla...suka mkn lewat malam erk..patut pon..haha...

bdk2 kak...mmg camtu...anak2 buah kita pun lau mkn burger suka mkn daging je..roti dia langsung tak berusik...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

aduh, kalu laki akak suka makan lewat malam, komfem kak rose punya badan berganda-ganda naiknyer, sebab akak pun sama naik nak makan sama

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

amboi sedapnyer naylie makan daging burger

Dee said...

kahkahkah..padanlah gebu suma..naylie mkn cam mimilah..daging je..cam kannibal ye khas..

btw, sy dh post parcel tu last friday..mgu ni dptlah kot..ingat hati nak antar by hand je..kat bgunan sms tu..eh dorang lyn sms je ke? kehkehkeh..tp korang x keje sabtu kan..len kali kita jumpa ye khas..

jesnita_ns said...

heheheh baru tau cam ne seli bleh jd sihat cenggitu..tp dia org ni cam pakat gak kan kak..seli ngan pie sama naik je pas kawin..dulu kurus jerk..hahahha..

rasp said...

sis rahsia gebu kita sama aaaa heheheheeh tapi i rasa i & hubby lagik gebu dari u ngehehehehe..

Khas Lysha said...

nani:.. he he he,.. rahsia terbongkar.. tulakan,.. bebudak sama jer..

cb88:.. tu la kan kak, mana tahan tgk dia mkn sorg2 he he

cb88:.. sedap sgt aunty nak?.. he he he

Khas Lysha said...

dee:.. tula pasal.. he he he
hari sabtu mmg x keje tp kat maan2 pon blh jumpa kan,.. ;) lg pon sy dah dpt dah parcel tu.. tima kasihg sgt!
kitorg bukan sms jer layan,.. mms, ym, email sumer kitorg layan yg by hand lg dialu2kan,.. ;)

jesnita:.. ha'ah jgn tak tahu diorg berdua ni berlumba2 perut sapa kedepan dulu,.. hahahahaha

rasp:.. he he he.. tgk kat gambo mmg la rasa mcm tu cuba jumpa face to face baru tau sapa lg gebu.. hu hu ;)

ita.itu said...

patut la gebu ek dia..hari2 makan burger..hehe..siot jeko..

Khas Lysha said...

ita.itu:.. tu la pasal.. he he he