Tuesday, December 2, 2008

Blueberry Cheese Tart




Petang semalam aku makan tart ni sambil minum air suam jer.. tart nie ada sorang budak kat opis aku nie buat.. dia jual satu RM2.50 ok la kan sebab aku tgk saiz dia besar sket dari yg kat kedai.


Ala yg jual tart ni budak yg sama jual minyak wangi tue.. Kalo tgk orgnyer mcm tak caya jer dia buat sendiri.. ye lah budak lelaki bujang.. bukan yg jenis mcm chef2 tu,..




Ha.. nilah orgnyer.. Iwan,.. puas aku mintak resepi dia tak bagi2.. nantilah kalo aku dapat resepi dia aku update kat sini. Dia kata nak update resepi tu kat blog dia.. tapi takde pon.. yelah dia kan tgh sebok promote minyak wangi.. jgn ko jadi saudagar minyak urat sudah la.. hu hu



- Beraksi sebelom tart ni menjadi korban... -
.
- Wah... tu sedap sangatlah tue.. nak cover2 konon.. takut org mintak ker??? -

6 comments:

ita.itu said...

huh terer siot lelaki buat cheese tat..pndi dia ek..kalo aku kose nak buat.hehe

iMz said...

wah...terrer ek mber opis ko buat..lelaki plak tu..

Ida Naziri said...

bagus nya pandai wat bisnes

Amiha Ayu said...

sedap ke? nak ngoder, buleh?

Dee said...

sedap yer..nak order leh ke? apa nama blog dia?

Khas Lysha said...

ita.itu:.. aku dah agak dah.. ko lagi sker beli dari buat kan,.. he he

imz:.. tu lah!.. mcm tak caya jer kan,..

idashah:.. betol lah!.. kalo buat bisnes kompom meletop!..

ayu:.. sedap,.. nak order boleh jer..

dee:.. boleh jer kalo nak order.. blog dia yg nama Iwan Putra kat list blogger tue.. atau type ni
http://onepotion.blogspot.com