Tuesday, December 30, 2008

Tahniah Logam

Balik lepas mandi manda aku hantar anak buah aku balik. Sesampai kat umah diorg mak aku tayang benda2 nie,..


- Trophy crystal yg berat dan cantek.. -

.

- Sijil penghargaan yang ada bunga raya dari logam yang cantek jugaks.. -

.

- and cek besau dengan amaun RM750.00,.. -
.
.
.
Rupa2 nya kedai abang ipar aku menang pertandingan kebersihan untuk premis makanan untuk seluruh Klang.. dia menang tempat kedua jer.. kalo tak salah aku tempat pertama dapat RM1K.. dulu dia pernah dapat johan kebersihan kedai ni,.. aku tak ingat tahun baper tp hadiah dia cuma RM400.00 kali ni lagi byk,.. ni yg buat lagi semangat utk bertanding tahun2 depan,..
.
Apa pon tahniah untuk dia lah.. dah dapat RM750 tu takkan takde apa2 utk celebrate kans,... ;p
.
.
*logam tu nama samaran dia sebab masa dulu2 bila dia bwk motor virago dia sambil pakai sunglass hitam and helmet org kata muka dia macam watak logam cair kat citer Terminator 2,.. so budak2 bujang yg lepak2 depan umah aku ni panggil dia LOGAM pasal tak tau nama dia,.. lepas tu terus lekat nama tu sampai skg,.. tapi motor dia tu pon dah takde yelah anak makin bertambah umur plak bukan makin muda kan,.. dia dah tukar kepada hobby baru yg lebih bermanfaat utk kesihatan iaitu berbasikal.. he he he *


6 comments:

Dee said...

ingatkan apa lah logam td..hehehe..tahniah2..wah harus celebrate nih...

Ada Ayrissa said...

wah...congratz2...

Khas Lysha said...

dee:.. he he.. tu la pasal kena celebrate ni kan,..

ada ayrissa:.. thanx ada..

ita.itu said...

hehe..mcm tu skali dpt nama dia ek...kelako pun ada..wah sure bersih kedai dia kan

dakgilachoc a.k.a nani said...

wah dpt RM750 tu...sijil ngan trofi tu cantikla..mcm trofi artis menang lak...ekekekekke..

Khas Lysha said...

ita.itu:.. boleh la tahan bersihnyer.. he he he

nani:.. tak dpt jd artis ambik feel artis pon ok gak la kan,.. he he