Thursday, December 11, 2008

I am Twenty Eight



Alhamdulillah,.. hari ni aku genap 28 tahun.. nak lagi genap tggu pukul 11.50 pagi.. sebb aku lahir time tue..

Harapan aku semoga aku dikurniakan hari2 mendatang yang membahagiakan dengan dilimpahi redha Illahi, dikurniakan kesihatan yang baik, dipermurah dan permudahkan rezeki, dikasihi suami, anak, mak, ayah, mak mertua, abah mertua, kakak, adik, abang ipar, adik2 ipar, biras2, anak2 buah, mak cik2, pak cik2, sepupu2, jiran tetangga, sahabat handai, majikan, para blogger dan semua yang baca blog aku nie..


Jadi memandangkan bday aku sama dgn bday sultan selangor so,.. aku dengan ini mengumumkan cuti untuk semua rakyat selangor dan yang berkhidmat di Selangor.. Hooreeyyy!!!..




- ni gambar tahun lepas masa aku celebrate bday dgn opismate yg lahir bulan December.. owh ada sorang bulan November join the club.. hu hu.. Masa ni kitorg plan tema hijo.. tahun nie.. hmmmm tggu dan lihat je lah ek!.. he he -

14 comments:

jesnita_ns said...

hepi besday!! moga panjang umo dimurahkan rezeki..

ita.itu said...

happy bday nok..kah.kah..sama bdy ngan sultan ek..ampun tuanku beribu2 ampun..hehe

Dee said...

Happy Birthday!! Wah muda lg rupanyer..hehehe. Moga hari2 mendatang lebih membahagiakan, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki..Amin...

suw said...

sonok ble umumkan cuti yer hahahahah..ok ok, sy yg menurut perintah..jadi harini sy cuti :P

IdaShah said...

happy birthday!
semoga pnjg umur n murah rezeki

semoga makbul segala doa

haJa*darLingZ said...

happy besday...pg td dh wish..nk wish lagi..hehehe...
*agk sialan gak kan..komen2 kt blog org leh..id kite ada lg..tp blog dia removed...cilako la..

salina said...

happy birthday.....semoga allah sentiasa merahmati hidupmu dan keluargamu.....

*ayu* said...

happy bday khas..
may Allah blessed u & ur family with all the happiness and ur dreams.. amin.

nellysuria said...

dear fren...
happy birthday!!!
i got special for u...send ur office adress pls.. ;)

Khas Lysha said...

jesnita:.. amiin.. tq ;)

ita.itu:.. tima kasih nok.. tulah.. bangga aku .. gitue.. :p

dee:.. muda tu taklah muda sgt he he.. amiin.. tima kasih dee ;)

suw:.. ha'ah sonok.. bagus nie rakyat yg patuh he he ;)

Khas Lysha said...

ida shah:.. amiin.. tima kasih ;)

haja darlingz:.. xpe,.. wish sepuluh kali pon takpe.. tu kan doa.. tulakan,.. camaner nak buat ek?..

salina:.. amiin.. tima kasih sally ;)

ayu:.. amiin.. tq ayu.. ;)

nellysuria:.. thanx farra.. owh yeke.. nnt aku bg k ;)

Ada Ayrissa said...

hepi besday khas lysha...
semoga pnjg umo n muraz rezki slalu..

Khas Lysha said...

ada ayrissa:.. amiin.. tima kasih ;)

Aleeya said...

perghh besday ko sama sultan tu, cayalah.hepi belated besday ..